اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تداوم بارندگی‏ها

محور فیروزکوه ـ سمنان لغزنده است/ رانندگان مراقب باشند

خبرگزاری فارس: محور فیروزکوه ـ سمنان به دنبال تداوم بارندگی‏ها هم‏اکنون لغزنده است و رانندگان این مسیر باید مراقب لغزندگی جاده باشند.

محور فیروزکوه ـ سمنان لغزنده است/ رانندگان مراقب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محور فیروزکوه ـ سمنان که یکی از جاده‏های مهم مواصلاتی بین استان‏های سمنان و تهران است، از شب گذشته شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف بوده است.

این محور به نوعی یکی از راه‏های ارتباطی استان سمنان به استان مازندران نیز محسوب می‏شود و روزانه شمار قابل توجهی از مسافران از این جاده استفاده می‏کنند.

محور فیروزکوه- سمنان هنگام بارش نزولات آسمانی به خصوص برف که از شب گذشته در شماری از مناطق شرق استان تهران آغاز شده است، به یکی از محورهای حادثه‏خیز استان‏های سمنان و تهران تبدیل می‏شود.

بارش برف از شب گذشته در شهر فیروزکوه و روستاها و شهرهای اطراف آن آغاز شده و در این بین، محور فیروزکوه- سمنان نیز از این نعمت الهی بی‏نصیب نمانده است.

گردنه برفگیر «بشم» در محور سمنان- فیروزکوه یکی از مهم‏ترین مناطقی است که هر ساله سوانح رانندگی مختلفی در آن روی می‏دهد و به خصوص در فصل زمستان باید با مراقبت بیشتری از آن عبور کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه نیز امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از لغزنده بودن محور سمنان- فیروزکوه به ویژه در گردنه برفگیر «بشم» خبر داد.

علیرضا واحدی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این جاده را دارند، باید حتماً تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2568/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول