اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست مازندران خبر داد

صدور مجوز شکار خوک به اتباع خارجی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران از صدور مجوز شکار خوک به 110 اتباع خارجی خبر داد.

صدور مجوز شکار خوک به اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هرمز محمودی‌راد بعد از ظهر امروز در نشست مشترک خبری با قائم مقام سازمان محیط زیست کشور در جمع خبرنگاران مرکز استان مازندران در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت پرونده عکاسان و خبرنگارانی که توسط محیط‌بانان محمودآباد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، اظهار داشت: کسانی که در روز واقعه خبرنگاران و عکاسان را مورد ضرب و شتم قرار دادند از پرسنل محیط‌بانی مازندران نبودند.

جزئیات ضرب و شتم عکاسان از زبان مدیرکل

وی اضافه کرد: در محدوده‌ای که خبرنگاران مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ما دو محیط‌بان داشتیم که یکی از محیط‌‌بانان در مراسم راهپیمایی مربوط به محیط زیست حاضر شده بود و محیط‌بان دیگر این منطقه برای پیگیری امور مالی‌اش به اداره محیط زیست استان مراجعه کرده بود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران اضافه کرد: پیرمردی که در آن منطقه حضور داشت توسط عکاسان مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد که بومی‌ها به خاطر دفاع از پیرمرد با عکاسان درگیر شدند.

منتظر اعلام طرف روسی برای چگونگی انتقال ببر هستیم

وی در پاسخ به دیگر سؤال یکی از خبرنگاران آخرین وضعیت سایت ببر در مازندران گفت: سایت ببر در مازندران آماده است و منتظر اعلام طرف روسی برای چگونگی انتقال ببر هستیم.

وی ادامه داد: طرف روسی معتقد است که باید ببرها مستقیما از روسیه به مازندران منتقل شود.

محمودی‌راد ادامه داد: سایت ببر مازنداران در سمسکنده ساری و میانکاله آماده انتقال ببرها هستند و طرف‌های روسی باید تصمیم بگیرند که چند ببر را به مازندران منتقل می‌کنند.

جواز شکار خوک را به اقلیت‌های مذهبی می‌دهیم

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران خطاب به خبرنگاران بیان داشت: خبرنگارانی که احساس دلسوزی دارند و مسئولان را با قلمشان شقه شقه می‌کنند یک بار به کسی که دام را وارد جنگل می‌کند تذکر بدهند.

این مسئول در دیگر پاسخ سئوال خبرنگار که شکار خوک در منطقه نکا شکایت کرده بود، گفت: جواز شکار خوک را به اقلیت‌های مذهبی می‌دهیم.

وی اضافه کرد: امسال به 110 اتباع خارجی پروانه شکار گراز داده شد و مشکلی از بابت شکار گراز در مازندران وجود ندارد.

انتهای پیام/86004/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول