اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل را «مغرضانه» توصیف کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی در واکنش به گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، این گزارش را «مغرضانه» توصیف کرد.

اسرائیل گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل را «مغرضانه» توصیف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه اسرائیل به گزارش امروز شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی واکنش نشان داد. مقامات اسرائیلی این گزارش را «مغرضانه» و «مخل تلاش‌ها برای برقراری صلح» خوانده‌اند.

«یگال پالمور» سخنگوی وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی در این مورد گفته است: شورای حقوق بشر رویکرد یکجانبه و مغرضانه‌ای دعلیه اسرائیل در پیش گرفته و گزارش اخیر نیز نمونه جدیدی از این رویکرد است.

اظهارات پالمور در حالی مطرح شده که شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری و قدس شرقی طبق تمام قوانین و قواعد بین‌المللی تخلف به شمار می‌آید. این مناطق در جامعه بین‌الملل هم با عنوان «اراضی اشغالی فلسطینی‌ها» شناخته می‌شود و اسرائیل بنا بر کنوانسیون ژنو حق انتقال جمعیت به این منطقه را ندارد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارش اخیر خود که حاصل کار یک کمیته حقیقت‌یاب است، شهرک‌سازی‌ها را غیرقانونی خوانده است. در این گزارش از مقامات اسرائیلی خواسته شده تا به سرعت شهرک‌سازی‌ها متوقف شده و ساکنان شهرک‌های صهیونیستی اراضی اشغالی از این منطقه اخراج شوند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول