اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان مطرح کرد

ایران در عرصه‌های مختلف علمی به جایگاه‌ مطلوبی دست یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی در سطح جهان بسیار بالاست.

ایران در عرصه‌های مختلف علمی به جایگاه‌ مطلوبی دست یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی صبح امروز در آیین ویژه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی افزود: امروز در حوزه علمی و فضایی شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی هستیم و جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی در سطح جهان بسیار بالاست.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ابهت شرق و غرب را شکسته و هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتر و ارزشمندتری توسط این نظام هستیم.

خسروی تصریح کرد: امت مسلمان ایران اسلامی امروز آماده جانفشانی در مقابل دشمنان هستند و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به سمت فتح قله‌های بلند پیشرفت در حرکت هستیم.

وی یادآور شد: حضور باشکوه مردم در انتخابات سال 92 امری مهم و ارزشمند است و به فضل خدا بار دیگر حضور باشکوه مردم در انتخابات، دشمنان را ناکام می‌کند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در مسیر بالندگی و سرفرازی ایران اسلامی گام برداریم.

خسروی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در دولت نهم و دهم شاهد حجم بالای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و دوردست هستیم.

در این آیین که با حضور باشکوه مردم برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی به اجرا درآمد.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول