اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

ارتکاب گناه عامل محرومیت انسان از نعمت‌های معنوی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ارتکاب گناه یکی از عوامل محرومیت انسان از نعمت‌های معنوی است.

ارتکاب گناه عامل محرومیت انسان از نعمت‌های معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در کلاس شایستگی پاسداری که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه مهدیشهر برگزار شد،‌ اظهار داشت: کار، وظیفه‏ای مهم و مسئولیت یک فرد در اجتماع است که با تلاش و کوشش خود در زندگی شکوفا می‌شود و در سایه کار و تلاش آبرومند، سعادت دنیا و آخرت برای او تامین خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) افزود: عبادت و پرستش خداوند 70 جزء دارد که بالاترین و برترین جزو آن، طلب روزی حلال است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان اخلاق نیک را باعث گشایش رزق و روزی و اخلاق ناپسند را عامل تنگ‏دستی و فقر بیان کرد و گفت: روایتی از پیامبر(ص) وجود دارد که فرمودند گنج‌های رزق در اخلاق خوب نهفته است و اخلاق نیکو موجب زیادی روزی می‌شود.

رعایتی با اشاره به این موضوع که رزق منحصر در رزق مادی نیست، اظهار داشت: رزق شامل رزق‌های معنوی هم هست و همه نعمت‌های خداوند که به نوعی در اختیار انسان قرار گرفته است، رزق نامیده می‌شوند.

وی اظهار داشت: باید به این مسئله توجه داشت که اهمیت رزق‌های اخروی و به نوعی معنوی مانند عبادت، تقوا و عمل صالح به مراتب بیشتر از رزق‌های مادی هستند و ارتکاب گناه یکی از عوامل محرومیت انسان از نعمت‌های معنوی خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: بهترین الگوی ما در زندگی در بحث اخلاق، پیامبر اکرم (ص) است.

انتهای پیام/2249/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول