اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

احتیاجات مردم در روستاها برطرف شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: احتیاجات مردم در روستاها باید برطرف شود تا آنها آثار و برکات پیروزی انقلاب اسلامی را مشاهده کنند.

احتیاجات مردم در روستاها برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان صبح امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به هفته وحدت، حضرت محمد(ص) را بزرگ‌ترین آیینه کمالات خداوند خواند و اظهار داشت: رفع اختلاف نخستین گام پیامبر اعظم(ص) برای رسیدن مسلمانان به وحدت بود که امام خمینی(ره) نیز در سخنان خود به این موضوع اقتدا کردند.

وی با برشمردن اخلاق و سجایای پیامبر اکرم(ص) بر لزوم اخلاق‌مداری برای پیشرفت در کارها تأکید کرد و افزود: مسئولان در پست و مقام‌های مختلف و ادارات گوناگون باید این موضوع را مد نظر داشته باشند چرا که اخلاق بهترین چیزی است که مردم را جذب می‌کند.

امام جمعه ملایر در ادامه طلوع فجر انقلاب اسلامی را از برکات الهی به ملت ایران برشمرد و گفت: حکومتی که برای خدا برپا شود موفق می‌شود و ثمره مبارزت امام خمینی(ره) با کمک ملت ایران پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بود.

وی با اشاره فداکاری ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم برای انقلاب اسلامی همه چیز خود را دادند و باید به گونه‌ای به آنها خدمت کنیم تا حقشان ادا شود و  مسئولان اگر شب و روز هم تلاش کنند باز هم جبران این خدمات مردم را نکرده‌اند.

فاضلیان خطاب مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر بر خدمتگزاری بیشتر به مردم به ویژه مناطق محروم و روستایی تاکید کرد و عنوان داشت: تا جایی که می‌توانید خدمتگزار این مردم باشید و دهه فجر فرصت مناسبی برای مشاهده آثار این خدمات به مردم است.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول