اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آغاز دهه فجر

زنگ انقلاب در 230 مدرسه صومعه‌سرا نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ انقلاب در 230 مدرسه صومعه‌سرا در آستانه فرا رسیدن آغاز دهه فجر نواخته شد.

زنگ انقلاب در 230 مدرسه صومعه‌سرا نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید صدیقی این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک بشارت بزرگ برای ملت ایران بود تا توانایی و پشتکار دلاور مردانه خود را به دنیا اثبات کند.

سیده حمیرا ذکی‌پور، با بیان اینکه دانش‌آموزان تحصیل و آموزش و ارائه امکانات مناسب آموزشی را مدیون انقلاب اسلامی و تلاش دولت مردان هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ایجاد روحیه خودباوری و شکوفایی را در ملت فراهم کرد.

وی افزود: تلاش امروز دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و فتح قله‌های علم و دانش به برکت انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به نواختن زنگ انقلاب در سطح مدارس این شهرستان یک روز زودتر از آغاز دهه مبارک فجر، بیان کرد: زنگ انقلاب برای ایجاد بصیرت، آگاهی، آمادگی و تلاش دوباره دانش‌آموزان در راستای دستیابی نظام به اهداف و آرمان‌های آینده است.

به گفته وی، زنگ انقلاب به دلیل تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه یک روز زودتر در 230 مدرسه صومعه سرا نواخته شده است.

ذکی‌پور از برگزاری بالغ بر 25 برنامه فرهنگی، هنری و بصیرتی در صومعه‌سرا به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در سطح مدارس و اماکن فرهنگی صومعه‌سرا با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی اکران فیلم کودک و نوجوان، برپایی نقاشی نمایشگاهی با موضوع انقلاب اسلامی، گلباران تمثال شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار صنایع دستی با محوریت «انقلاب، عفاف و حجاب»، برپایی مسابقه نقاشی انقلابی و اجرای برنامه بازارچه خیران در مدارس راهنمایی و متوسطه را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح مدارس صومعه‌سرا عنوان کرد.

این مسئول، برپایی محافل انس با قرآن، مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی فرهنگیان و دانش‌آموزان، برپایی مسابقه پرواز بادبادک‌ها، همایش شعر عصری با انقلاب، کوهپیمایی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و شرکت باشکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش صومعه‌سرا در دهه فجر ذکر کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش صومعه‌سرا در دهه فجر، یادآور شد: افتتاح مرکز آموزش ابتدایی 10 کلاسه روستای «عربان» همراه با فضای ورزشی و نیز بهره‌برداری از مرکز آموزشی دخترانه با 12 کلاس در منطقه طاهر گوراب صومعه‌سرا از جمله پروژه‌های دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/84002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول