اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت

توفان شن مدارس ریگان را تعطیل کرد / تداوم توفان شن در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: بر اثر شدت وزش توفان در ریگان با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت تعدادی از مدارس ریگان امروز تعطیل شدند و بیش از 4 هزار و 500 دانش‌آموز خانه‌نشین شدند.

توفان شن مدارس ریگان را تعطیل کرد / تداوم توفان شن در ریگان

مجید اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: بر اثر شدت وزش توفان در ریگان با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت تعدادی از مدارس ریگان امروز تعطیل شدند و بیش از 4 هزار و 500 دانش‌آموز خانه‌نشین شدند.

اعتمادی افزود: این توفان از دیروز در شهرستان ریگان شروع به وزیدن کرده و موجب خسارات زیادی به بخش‌های مختلف این شهرستان شده است.

وی گفت: در بخش کشاورزی توفان موجب شن گرفتگی 400هکتار از باغ‌ها نخیلات، 500 هکتار مزارع گندم و جو و کانال‌های آبرسانی شده است و در این زمینه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

فرماندار ریگان بیان داشت: به دلیل مسدود شدن شش راه روستایی در منطقه عباس آباد رودشور و ده‌رضا، توفان موجب زخمی شدن یک نفر شد.

وی خاطرنشان کرد: این راه‌ها توسط اداره راه و شهرسازی بازگشایی و اکنون تردد در این محورها جاری است، همچنین این توفان موجب خسارت زیادی به جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان شده است که بیش از 100 میلیون ریال در این زمینه خسارت وارد شده است.

فرماندار ریگان عنوان کرد: توفان موجب قطع برق 30روستا به دلیل شکستن تیر برق شد و برق این روستاها توسط اداره برق اکنون وصل شده، همچنین خسارت 500 میلیون ریالی به فضای سبز شهری ریگان شده است.

اعتمادی ابراز داشت: همچنین توفان شب گذشته موجب مسدود شدن جاده ترانزیتی ریگان - چابهار شد که توسط اداره راه و شهرسازی بازگشایی و تردد در این محور اکنون با دید کم در حال جاری است.

به گزارش فارس، توفان شن همچنان در شهرستان ریگان ادامه دارد.

انتهای پیام/80014/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول