اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فجر انقلاب

زنگ انقلاب در مدرسه حاج غفار رسولی تویسرکان نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فجر و بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی حق بر باطل «زنگ انقلاب» در مدرسه هیئت امنایی حاج غفار رسولی در شهرک قائم تویسرکان طنین‌انداز شد.

زنگ انقلاب در مدرسه حاج غفار رسولی تویسرکان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز 11 بهمن سال 91 زنگ سی و چهار سالگی اقتدار انقلاب اسلامی ایران در مدرسه حاج غفار رسولی با حضور فرماندار تویسرکان، حاج رسولی خیر مدرسه‌ساز، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در میان همنوایی دانش‌آموزان با تبریک عزت و پیروزی حق بر باطل همزمان در مدارس سطح شهرستان طنین‌انداز شد.

امروز با یاد و خاطر ازخودگذشتگی‌ها و ایستادگی نوجوانان، جوانان و همه کسانی که با خون خود نهال انقلابی بی‌نظیر را آبیاری کردند پرچم پرافتخار ایران اسلامی در جهان با سربلندی و شکوه به اهتزاز درآمد و دانش‌آموزان با امام و مقتدای خود حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای تجدید میثاق کردند.

در آیین گرامیداشت سی و چهارمین سال فجر انقلاب ایران اسلامی فرماندار شهرستان تویسرکان ضمن تبریک این ایام، دانش‌آموزان را سرمایه‌های ارزشی و مدیران آینده کشور خواند و اظهار کرد: این روزها یادآور مجاهدت، وحدت و خروش امام راحل (ره) و ملت بزرگ ایران علیه طاغوت و کفر است.

حسن رضانیا افزود: ما مکلف هستیم در پاسداشت خون شهدا و ایثارگری‌ها از اهداف و آرمان‌های انقلاب با تمام توان و وحدت و همدلی صیانت کنیم.

وی تأکید کرد: امروز کشور ما با پشتوانه همیشگی شما دانش‌آموزان با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های استکبار و دست‌نشانده‌های خود از توانمندی و اقتدار بی‌بدیلی در دنیا برخوردار است و این مهم به خاطر مجاهدت مردان بزرگی است که با همتی الهی رهبری کردند پس باید قدردان باشیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه شما دانش‌آموزان باید از لحظه به لحظه عمر خود به نحو بسیار مطلوب استفاده کنید، تصریح کرد: نسل جوان در برهه‌های انقلاب جنگ اصغر انجام دادند و در این زمان شما دانش‌آموزان با تحصیل، بهره‌مندی درست و بهینه از زمان و امکانات و هم‌یاری معلمان جهاد اکبر انجام می‌دهید.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ما نقطه عطف تاریخ است، اذعان کرد: در عصر حاضر مردم سراسر کره خاکی با الگو گرفتن از انقلاب ایران در برابر استعمار و استکبار خروش کردند و دشمنان از این اقتدار وحشت بسیار دارند پس ما باید هوشیار و آگاه در همه عرصه‌ها عمل کنیم.

لازم به ذکر است به خاطر تقارن 12 بهمن ماه روز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور با پنج‌شنبه روز تعطیل مدارس بود امروز چهارشنبه 11 بهمن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان تویسرکان به صدا درآمد.  

انتهای پیام/89010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول