اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

تلاش یک گروه حامی اسرائیل برای ممانعت از ریاست چاک هیگل بر پنتاگون

خبرگزاری فارس: یک گروه مسیحی حامی اسرائیل به منظور جلوگیری از تصدی سمت وزیر دفاع آمریکا توسط چاگ هگل راهی واشنگتن شده‌اند چراکه آنها بر این باورند،‌ او به خاطر تفکراتش درباره ایران، امنیت ملی اسرائیل و آمریکا را نادیده می‌گیرد.

تلاش یک گروه حامی اسرائیل برای ممانعت از ریاست چاک هیگل بر پنتاگون

به گزارش خبرگزاری فارس، دو روز قبل از جلسه استماع «چاک هیگل» در سنا به عنوان وزیر دفاع پیشنهادی آمریکا، یک گروه حامی اسرائیل به منظور رایزنی علیه وی، راهی «کپیتال هیل» شدند.

«اتحاد مسیحیان برای اسرائیل»، گروه حامی اسرائیل اعلام کرد، بیش از 400 کشیش از 46 کشور به درخواست آنها برای روانه شدن به واشنگتن به منظور بیان نگرانی‌های خود درباره تصدی پست وزارت دفاع توسط چاک هیگل پاسخ داده‌اند.

«دیوید بروگ»، مدیر اجرایی اتحاد مسیحیان برای اسرائیل با بیان اینکه پاسخ کشیشان فراتر از انتظار آنها بوده، اظهار داشت: این نشانه نگرانی عمیق اعضاء سازمان درباره تصدی بالاترین مقام پنتاگون به دست هیگل است.

وی افزود: تمرکز پیام ما این است که هیگل نامزدی است که بر روی بزرگترین تهدید علیه متحد ما یعنی اسرائیل و نیز آمریکا چشم بسته است و آن تهدید عزم ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

بروگ پیش‌بینی کرد فعالان اتحاد مسیحیان برای اسرائیل با 78 دفتر سنا و نیز بیش از 50 سناتور دیدار کنند. این فعالان قصد دارند در طول این دیدارها به 22 هزار نامه‌ای اشاره کنند که حامیان این گروه برای مخالفت با هیگل به سناتورها ارسال کرده‌اند.

به گفته مدیر اجرایی این گروه، زمان آن رسیده تا سناتورها بشنوند کسانی که به آنها رای‌ داده‌اند، به شدت احساس می‌کنند،‌ هیگل امنیت آمریکا و متحد آن اسرائیل را به مخاطره می‌اندازد.

بر اساس این گزارش، البته همه گروه‌های حامی اسرائیل مخالف هیگل نیستند و حتی برخی حمایت خود را از نامزدی او اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ه.ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول