اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

کار مردم را به امروز و فردا موکول نکنید/ خدمت به مردم بزر‌گترین عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را بزرگ‌ترین عبادت عنوان کرد و گفت: کار مردم را به امروز و فردا موکول نکرده و در کمترین زمان ممکن امور مردم را در ادارات حل کنید.

کار مردم را به امروز و فردا موکول نکنید/ خدمت به مردم بزر‌گترین عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر به مسئولان ادارات و نهادها توصیه کرد با ساز و کارهای مناسب و آموزش‌های لازم به کارکنان تلاش کنند مراجعان در ادارات معضل نشوند و در کمترین زمان ممکن امور مردم در ادارات حل شود.

وی؛ اخلاص در عمل و خدمت بی‌منت به مردم را موجب رضایتمندی خداوند و مردم برشمرد و افزود: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و انقلاب اسلامی ما هر چه دارد به برکت حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است و ثواب خدمت به مردم از نماز شب بیشتر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر وحدت را رمز موفقیت ماندگاری انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: متأسفانه امروز دشمنان و دول استکباری می‌خواهند با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و ترویج سخنان تفرقه‌آمیز مسلمانان را به جان هم بیندازند و با این توطئه از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی تأکید کرد منشور جمهوری اسلامی بر گرفته از نیت نبوی و فرهنگ اسلام ناب محمدی است و محور وحدت همه ما در کشور ولایت و منویات معظم له است که باید با وحدت و همدلی گام‌های عملی در تحقق این امر برداریم.

انتهای پیام/60003/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول