اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر خارجه بحرین:

گروه‌های سیاسی گفت‌وگوهای آینده در بحرین را به پیش می‌برند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد که گروه‌های سیاسی گفت‌وگوهای آتی در بحرین را به پیش خواهند برد و دولت در آن مداخله‌ای نخواهد داشت.

گروه‌های سیاسی گفت‌وگوهای آینده در بحرین را به پیش می‌برند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری «روسیا الیوم»، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد که «گروه‌های سیاسی طرف‌هایی هستند که گفت‌وگوها را به پیش خواهند برد.

وی تاکید کرد دولت بحرین در این مذاکرات مداخله‌ای نخواهد کرد و گروه‌های سیاسی با هرچه توافق کنند، اعلام موافقت می‌کند.

وزیر امور خارجه بحرین بر التزام بحرین بر مذاکرات تاکید کرده و گفت که با وجود تاخیرات اما اساس کار تغییری نکرده است.

خالد بن احمد ادامه داد که گروه‌های سیاسی دور مهمی به عنوان طرف سیاسی در دوران اصلاحات پادشاهی حمد بن عیسی آل خلیفه داشته‌اند.

وی درباره تظاهرات و ناآرامی‌هایی که این کشور شاهد آن است گفت: تفاوت زیادی میان گفت‌وگو و تظاهرات و میان سیاست نشستن بر میز مذاکرات و سیاست آمدن به خیابان‌ها است. سیاست به خیابان آمدن هیچ منفعتی ندارد. زمان آن فرا رسیده که بر میز مذاکرات بنشینیم و همه خواستار ارزش نهادن به رای دیگران هستند که مهمترین موضوع در روند سیاسی است.

وزر خارجه بحرین گفت: تمامی ایستگاه‌های مهم در تاریخ بحرین با گفت‌وگو به نتیجه رسیده و این روند و رویکرد کشور طی دو قرن گذشته بوده است.

مقامات بحرینی بارها موضوع مذاکرات را برای آرام کردن تشنج‌ها و بحران در این کشور مطرح کرده‌اند اما مردم این کشور اعلام کرده‌اند که هیچ اعتبار و اعتمادی به این ترفند آل خلیفه نداشته و پادشاه این کشور بارها تعهدات خود برای اصلاحات را زیر پا گذاشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول