اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشان:

داماش مستحق شکست با سه گل نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: داماش مستحق شکست با سه گل در برابر ملوان نبود.

داماش مستحق شکست با سه گل نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، حمید درخشان پس از شکست تیمش در مقابل ملوان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازی مستحق شکست با سه گل نبودیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان داماش بازی خوبی را در مقابل ملوان به نمایش گذاشتند، افزود: اما قدر فرصت‌های گل‌زنی خود را ندانستند و در فوتبال به بازی زیبا امتیازی نمی‌دهند.

سرمربی داماش ادامه داد: با دریافت گل نخست حملات زیادی انجام دادیم و در همان نیمه نخست می‌توانستیم به گل تساوی دست یابیم و در نیمه دوم نیز روی ضد حملات حریف گل‌های بعدی را دریافت کردیم.

وی با انتقاد شدید از نحوه قضاوت داور گفت: نمی‌دانیم از دست این داوری‌ها به کجا باید شکایت کنیم.

درخشان اضافه کرد: در بازی مقابل مس روی اشتباهات داوری باختیم و به همین دلیل در شرایط سختی قرار گرفتیم اما اگر درباره داوری حرفی بزنیم ما را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند.

وی ادامه داد: در مقابل ملوان نیز روی صحنه پنالتی در حالی که دروازه‌بان اصلا خطا نکرده بود داور خطای او را اعلام و وی را از زمین اخراج کرد و داوری که صحنه را ندیده است چگونه او را اخراج می‌کند.

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که معتقد بود رفتار امروز تماشاگران ملوان در واکنش به رفتار بد تماشاگران رشتی در بازی رفت بود، گفت: یکی از مشکلات ما این است که با گذشته زندگی می‌کنیم، ما آمده‌ایم که به فوتبال کمک کرده و بین دو تیم هم ‌استانی نزدیکی ایجاد کنیم و این درست نیست که پاسخ بدی را با بدی دهیم.

وی افزود: تماشاگران داماش اگر شعاری دادند در پاسخ به شعارهای تماشاگران ملوان پس از دریافت گل دوم ما بود.

درخشان درباره ماندن داماش در لیگ برتر اذعان کرد: تردیدی نیست که داماش در لیگ برتر باقی می‌ماند.

وی با اشاره به گل‌ نزدن‌های اخیر داماش، خاطر نشان کرد: ما به دلیل مصدومیت «بوبکر کبر» چند هفته است که او را نداریم و بضاعت ما نیز بیشتر از این نیست اما امیدواریم این روند در آینده تکرار نشود.

به گزارش فارس، دربی گیلان با نتیجه سه بر یک به سود ملوان پایان یافت.

انتهای پیام/84001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول