اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوازدهمین بازی خانگی

صبا در غیاب 4 بازیکن اصلی به مصاف تراکتور می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در غیاب چهار بازیکن اصلی و کلیدی خود در جدال حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر از تیم تراکتورسازی تبریز پذیرایی می‌کند.

صبا در غیاب 4 بازیکن اصلی به مصاف تراکتور می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حساسیت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از سایر دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال بسیار بالاتر است زیرا تیم‌های دوم و ششم جدول در این جدال نزدیک برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

عبدالصمد مرفاوی و تونی اولیویرا پرتغالی سرمربیان تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز با علم به اینکه سه امتیاز این بازی می‌تواند تأثیر زیادی در بهبود موقعیت تیم‌های آن‌ها و همچنین پیشرفت صبا و تراکتور به سمت بالای جدول داشته باشد در این دیدار مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

حال صبای قم و تراکتورسازی تبریز برای این بازی برخی ابزارهای خود را به همراه ندارند که از جمله آن‌ها می‌توان به غیبت چهار بازیکن کلیدی در ترکیب تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد که نمی‌توانند تیم صبا را در جدال خانگی با تراکتورسازی تبریز همراهی کنند.

*رزاقی سرشناس‌ترین غایب

نخستین و سرشناس‌ترین غایب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار ایمان رزاقی‌راد بازیکن با تجربه و مهاجم فرصت‌طلب صبا است که به دلیل آسیب‌دیدگی شرایط همراهی صبای قم را ندارد.

رزاقی‌راد که در آخرین بازی صبای قم در هفته بیست و سوم مقابل تیم صنعت نفت آبادان ستاره میدان بود و به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر رساند، در تمرینات دو روز پیش صبای قم در آستانه بازی با تراکتورسازی تبریز از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین دلیل دیدار حساس تیمش با تراکتورسازی تبریز را از دست داد و امروز غایب مطرح صبا خواهد بود.

مرتضی کاشی دیگر بازیکن غایب صبای قم است که در نیم فصل دوم هنوز برای صبا به میدان نرفته و گویا زمان زیادی نیاز دارد تا مصدومیتش به طور کامل برطرف شده و به میادین بازگردد.

*مصدومیت بدرلو همچنان ادامه دارد

مهدی بدرلو ‌هافبک دفاعی و خوش فکر تیم فوتبال صبای قم نیز که در دیدار هفته بیست و یکم برابر پرسپولیس تهران 90 دقیقه در ترکیب اصلی بود از همان بازی دچار مصدومیت شده و به همین خاطر سومین هفته متوالی نمی‌تواند برای صبای قم بازی کند.

چهارمین غایب تیم صبای قم عبدالکریم اسلامی است که این بازیکن هم در نیم فصل دوم هنوز نتوانسته است برای صبای قم به میدان برود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول