اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

قرعه استراحت صبای قم در هفته بیستم/حسن‌زاده ناظر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با قرعه استراحت رو به شد اما سرمربی صبا ناظره ویژه حساس تیم‌های گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران خواهد بود.

قرعه استراحت صبای قم در هفته بیستم/حسن‌زاده ناظر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود اما صدرنشین لیگ برتر فوتسال با قرعه استراحت رو به رو شده است.

فوتسالیست‌های صبای قم که از آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا کنون صدرنشین جدول رده بندی هستند، هفته نوزدهم را ناباورانه با شکست خارج از خانه برابر جدی‌ترین تعقیب کننده خود یعنی صنایع گیتی پسند اصفهان پشت سر گذاشتند و حالا باید به شش بازی باقی مانده فکر کنند تا قهرمان شوند.

این در حالی است که صبای قم در هفته بیستم باید استراحت کرده و نظاره گر دیدار تیم‌های فوتسال صنایعی گیتی پسند اصفهان و میثاق تهران باشد، دیداری که در تهران و به میزبانی تیم تازه متحول شده میثاق و شاگردان محمود خوراکچی برگزار خواهد شد.

صبای قم در حالی این هفته بازی نمی‌کند که محسن حسن زاده سرمربی جوان و آینده دار این تیم قصد دارد این هفته از نزدیک دیدار حساس میثاق و گیتی پسند را به صورت جدی زیر نظر بگیرد تا شناخت کاملی نسبت به حریف هفته بیست و یکم تیمش پیدا کند.

فوتسالیست‌های صبای قم در هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید در خانه خود از تیم فوتسال میثاق تهران پذیرایی کند به همین خاطر حسن زاده به تهران می‌رود تا از نزدیک بازی گیتی پسند و میثاق را زیر نظر بگیرد و البته دلش می‌خواهد که گیتی پسند در این دیدار متوقف شود تا فاصله صبا و رقیب اصفهانی در بالای جدول رده بندی کاهش پیدا نکند.

صبای قم بعد از هشت هفته پیروزی‌های متوالی در مقابل حریفان در هفته نوزدهم با نتیجه پنج بر دو ناباورانه مغلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد و حالا باید در شش بازی باقی مانده در خانه با تیم‌های میثاق تهران، حفاری اهواز و هلال احمر تبریز بازی کند، ضمن اینکه در خارج از خانه نیز به میهمانی تیم‌های گاز خوزستان، دبیری تبریز و منصوری قرچک برود.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در حال حاضر صبای قم با کسب 44 امتیاز از 18 بازی در صدر ایستاده است در حالی که تیم گیتی پسند اصفهان با 40 امتیاز از 17 بازی در مکان دوم جای دارد و این تیم‌ها جدی‌ترین شانس‌های قهرمانی لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌روند.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول