اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد خبر داد

مراکز تفریحی و ورزشی خرم‌آباد ارتقا می‌یابند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: مراکز تفریحی و ورزشی خرم‌آباد باید ارتقا یابند.

مراکز تفریحی و ورزشی خرم‌آباد ارتقا می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری صبح امروز درنشست مشترک فرماندار و اعضای شورای شهر با نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات مربوط به شهر خرم‌آباد در سخنانی به تبیین ظرفیت‌های موجود در شهر خرم‌آباد پرداخت و گفت: شهر خرم‌آباد از نظر ظرفیت دارای توانمندی‌های بالقوه بسیاری است که در صورت توجه و کار و برنامه‌ریزی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری استان و حتی کشور را داراست.

فرماندار خرم‌آباد اذعان داشت: با وجود همه توانمندی‌ها و قدمت شهر خرم‌آباد متاسفانه آن گونه که می‌بایست عمران و مبلمان شهری مورد توجه قرار نگرفته و این مسئله امروزه باعث بروز برخی مشکلات از جمله کم عرض شدن معابر اصلی شهر، کم بودن فضای سبز و مراکز تفریحی، رفاهی، ورزشی و... در شأن مردم فهیم شهر خرم‌آباد شده است.

ولی پوری گفت: با توجه به پیگیری‌های نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شورای شهر خرم‌آباد نسبت به مرتفع نمودن مسائل و مشکلات موجود در شهر خرم‌آباد مقرر شد، از این پس به صورت ماهیانه جلسه‌ای در قالب یک کارگروه با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار خرم‌آباد و مسئولان استانی و شهرستانی مرتبط، درخصوص بررسی و پیگیری مسائل موجود تا حصول نتایج برگزار شود.

وی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد، جهت نتیجه‌گیری بهتر، اعضای شورای شهر با همکاری شهرداری خرم‌آباد با تهیه طرح‌های کارشناسی در هر جلسه یک موضوع را به صورت تخصصی مورد بحث و پیگیری قرار دهند.

در ادامه ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی به نیازهای اصلی شهر خرم‌آباد به عنوان مرکز استان اشاره نمود و از اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد خواست که با مدیریت توانمندی‌های مجموعه شهرداری ضمن فراهم نمودن رفاهیات برای شهروندان با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع به دنبال تولید و افزایش درآمد برای شهرداری و به تبع آن هزینه نمودن در راستای خدمات رسانی به شهروندان باشد.

در این جلسه مصوباتی درخصوص بهبود وضعیت مبلمان شهر خرم‌آباد با توجه به فرا رسیدن فصل بهار صورت پذیرفت که از جمله مهمترین آن می‌توان به آغاز اجرای طرح آبرسانی از چشمه گلستان به دریاچه کیو جهت احیای این دریاچه توسط شهرداری خرم‌آباد در اسرع وقت با هماهنگی آب منطقه ای و آبفا اشاره نمود در این جلسه که جمعی از مسئولان شورای شهر، شهرداری و مدیران استانی نیز حضور داشتند ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر خرم‌آباد مورد بحث کارشناسی قرار گرفت و در راستای توانمندسازی این ظرفیت‌ها تبادل نظر صورت پذیرفت.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول