اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند:

بازی سختی با میثاق داریم / در تمام دیدارها محکوم به برد هستیم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه برای قهرمانی بازی سختی با میثاق داریم، گفت: در تمام دیدارها محکوم به برد هستیم.

بازی سختی با میثاق داریم / در تمام دیدارها محکوم به برد هستیم

حسین طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قهرمان آسیا هستیم و در تمام بازی‌ها محکوم به برد بوده و 100 درصد در هر بازی تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در ادامه به بازی تیمش برابر صبای قم اشاره و تصریح کرد: این دیدار را خوب آغاز کردیم و به شکل خوبی پیش بردیم و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را که هدفمان بود بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به بازی هفته آینده‌اش با میثاق تهران تاکید کرد: میثاق تیم بسیار خوبی بوده و بازی با این تیم بسیار سخت است اما در این دیدار هم تنها برای کسب برد و سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: امتیاز کمی از تیم صبای قم عقب هستیم اما به طور حتم این امتیازات را جبران کرده و در پایان قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال می‌شویم.

به گزارش فارس از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال موفق شد در حساسترین بازی تیم صبای قم را در اصفهان با نتیجه پنج بر دو با شکست بدرقه کند و با یک بازی کمتر به چهار امتیازی این تیم رسیده و امیدواری بسیاری را دل هواداران خود برای کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول