اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته ‌وحدت صورت ‌گرفت

افتتاح مسجد پیامبر ‌اعظم (ص) در سقز / کلنگ مسجد شهدا به زمین زده ‌شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته ‌وحدت با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان، مسجد پیامبر ‌اعظم (ص) سقز افتتاح‌شد.

افتتاح مسجد پیامبر ‌اعظم (ص) در سقز / کلنگ مسجد شهدا به زمین زده ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز شهردار سقز در مراسم افتتاح این مسجد اظهار کرد: ایجاد نمازخانه و مسجد در پارک‌ها و فضاهای تفریحی و ورودی‌های شهر یکی از اولویت‌های کاری شورای‌ اسلامی و شهرداری سقز است که به امید خداوند و همت مسئولان سال آینده سه مسجد دیگر احداث خواهد ‌شد.

عثمان رحیمی گفت: این مسجد در زمینی به مساحت 180 متر‌مربع و با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ‌ریال و در دو بخش مجزای آقایان و بانوان احداث شده است.

وی در خصوص طرح احداث مسجد شهدا نیز که کلنگ احداث آن امروز در ورودی سقز به زمین زده ‌شد، گفت: مسجد شهدا  به صورت دو طبقه در مساحت 120 متر در  مسیر ورودی سنندج سقز برای استفاده مسافران ساخته می‌شود.

شهردار سقز خاطرنشان کرد: اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی ساخت این مسجد از محل اعتبار تملک‌دارائی‌های استان تامین شده ‌است.

فرماندار سقز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مسجد شهدا تلاش شهردار و شورای‌ اسلامی شهر سقز به واسطه ‌تلاش برای جذب اعتبار‌، تعامل با یکدیگر و خدمت به مردم را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: شهرداری‌ها خط مقدم خدمتگزاری به مردم و پیشانی نظام هستند و لازم است آنها را حمایت‌کرد تا در آبادانی شهر به صورت موفق‌تری عمل نمایند.

انتهای پیام/79010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول