اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مشکلات مردم «کالدشت بالا» به زودی حل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به بازنگری طرح هادی روستای «کالدشت بالا» در آینده نزدیک گفت:سعی می‏شود این بازنگری با واقعیت موجود هم‏سان و مشکلات مردم در این زمینه نیز برطرف شود.

مشکلات مردم «کالدشت بالا» به زودی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در دیدار با مردم روستای «کالدشت بالا» که به همراه معاون فنی و عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار دماوند و رؤسای ادارات انجام شد، به تلاش دولت‏های نهم و دهم در ارائه خدمت صادقانه و عادلانه و خدمات ارائه شده در این روستا اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در این روستا در حوزه تأمین آب آشامیدنی، احداث مخزن و توسعه شبکه آب روستایی مبلغی بالغ بر 1.5 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: علاوه بر این، 500 میلیون ریال توسط شهرداری دماوند به جدول‏گذاری معابر و بهسازی روستایی اختصاص یافته است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: در کنار توسعه شبکه برق روستا، احداث پل عابر پیاده، افزایش ظرفیت مخابراتی و گازرسانی از جمله خدماتی است که برای رفاه اهالی روستا صورت پذیرفته است.

فرماندار شهرستان دماوند از بازنگری طرح هادی روستای کالدشت بالا در آینده نزدیک خبرداد.

وی افزود: با توجه به گذشت 10 سال از اجرای طرح هادی روستایی در این روستا، بازنگری طرح هادی در اولویت قرار می‏گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: سعی می‏شود این بازنگری با واقعیت موجود هم‏سان باشد و مشکلات مردم در این زمینه نیز برطرف شود.

انتهای پیام/2568/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول