اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال

شاگردان خطیبی مقابل نساجی به برتری رسیدند/خیز بلند گسترش فولاد برای تداوم صدرنشینی

خبرگزاری فارس: تیم گسترش فولاد تبریز از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال مقابل نساجی قائمشهر به برتری دست پیدا کرد تا همچنان صدرنشینی خود را ادامه دهد.

شاگردان خطیبی مقابل نساجی به برتری رسیدند/خیز بلند گسترش فولاد برای تداوم صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال، تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود در بنیان‌دیزل میزبان تیم نساجی قائمشهر بود که در نهایت با پیروزی دو بر یک موقعیت خود را در صدر جدول مستحکم‌تر کرد.

تیم گسترش فولاد از همان دقایق نخست، برتری خود را بر مهمان نامدارش تحمیل کرده و خیلی زود به دو گل دست یافت. در دقیقه 17 رسول علیزاده با یک ضربه ایستگاهی دروازه نساجی را گشود و در دقیقه 24 نیز مهرداد بایرامی با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد که موفق شد، توپ را وارد دروازه نساجی کند تا شاگردان رسول خطیبی نیمه نخست را با برتری دو گل به رختکن روند.

در نیمه دوم نیز تیم گسترش فولاد بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بهزاد بایرامی یک فرصت خوب تک به تک را از دست داد و در آخرین دقیقه بازی کرنر نواخته شده بازیکنان نساجی در شلوغی دروازه گسترش فولاد به محمد اسدزاده رسید تا وی با یک بغل پا یکی از دو گل خورده  نساجی را پاسخ دهد.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید. گسترش فولاد با این برد 37 امتیازی شد و با توجه به شکست الوند همدان و تساوی مس سرچشمه، فاصله خود را با تیم‌های دوم و سوم به شش امتیاز افزایش داد.

بازی رفت دو تیم گسترش فولاد با  نساجی قائمشهر با نتیجه یک بر یک به به پایان رسیده بود.

قضاوت بازی گسترش فولاد تبریز با نساجی قائمشهر که در ورزشگاه بنیان دیزل و در حضور دو هزار تماشاگر برگزار شد بر عهده سعید بخشی‌زاده بود و آرمان جهانبخش و فرزاد بهرامی کمک‌های اول و دوم این بازی بودند.

بخشی‌زاده در این بازی چهار‌بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر تیم دو کارت بود. سیدمهدی اسلامی و رسول علیزاده از تیم گسترش فولاد تبریز و اسماعیل بالی‌مقدم و میلاد پور صف‌شکن  از نساجی بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

اسامی تیم نساجی قائمشهر

علی نظرمحمدی، محسن میلادی، مجید کاویانپور، حسین بغلایی، نقی شاه‌مرادی، علی عشوری‌زاد، میلاد کامل(از دقیقه 70 مجتبی گرائلی)، مصطفی نوربخش(از دقیقه 46 میثم خداشناس)، مجتبی رمضانی، اسماعیل بالی‌مقدم(از دقیقه 55 میلاد صف شکن)، محمد عباس‌ز‌اده

سرمربی: اسماعیل اسماعیلی

اسامی گسترش فولاد تبریز

سیدمهدی اسلامی، سعید مهدی پور، سیدمهدی قریشی(از دقیقه 37 کاوه زنگیان)، شهریار شیروند، امیر تیزرو، احمد امیر کامدار، رسول علیزاده(از دقیقه 83 هادی جعفری)، سیدامید نظامی‌پور، محسن دلیر، سیدمرتضی محفوظی(از دقیقه 51 سامان نریمان جهان)، مهرداد بایرامی

سرمربی: رسول خطیبی 

انتهای پیام/60002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول