اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پژوهشسرای دانش‌آموزی اهر:

نخستین همایش علمی بیوتکنولوژی دانش‌آموزی در اهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهشسرای دانش‌آموزی اهر از برگزاری نخستین همایش ملی بیوتکنولوژی دانش‌آموزی در شهرستان اهر خبر داد.

نخستین همایش علمی بیوتکنولوژی دانش‌آموزی در اهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حمیدرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پژوهشسرای دانش‌آموزی اهر به علت فعالیت مستمر در پژوهش و تحقیقات رشته‌های مختلف علمی به خصوص بیوتکنولوژی و علم استفاده از سلول‌های زنده با فناوری‌های جدید این پژوهشسرا به عنوان قطب کشوری بیوتکنولوژی در بین پژوهشسراهای دانش‌آموزی کشور انتخاب شد.

وی افزود: این پژوهشسرا به علت توانمندی‌های لازم در حوزه بیوتکنولوژی با بهره‌مندی از اساتید با تجربه علمی و دانش‌آموزان نخبه آمادگی خود را برای برگزاری همایش ملی در رشته بیوتکنولوژی اعلام کرد که با موافقت وزارت آموزش و پرورش نخستین همایش ملی دانش‌آموزی بیوتکنولوژی چهارم و پنجم اردیبهشت 92 در سالن همایش خلیج فارس با شرکت اساتید، معلمان و دانش‌آموزان و علاقمندان در اهر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول هدف از اجرای این همایش را ایجاد زمینه تحقیق و پژوهش و تلفیق دانش نظری و فعالیت‌های رشد و توسعه جنبه علمی و پژوهشی دانش‌آموزان برشمرد و افزود: علاقمندان به ارسال مقاله از اقصی نقاط کشور می‌توانند مقالات خود را به پست الکترونیکی دبیرخانه این همایش به آدرس since_ahar@yahoo.com تا بیست و پنجم اسفندماه ارسال کنند.

وی افزود: صاحبان مقاله می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 04262225005 تماس حاصل کنند.

پژوهشسرای دانش‌آموزی شهرستان اهر با 220 نفر عضو فعال‌ترین پژوهشسرای دانش‌آموزی استان و منطقه ارسباران است که تاکنون موفق به ثبت 17 اختراع جهانی و ملی توسط دانش‌آموزان عضو این پژوهشسرا شده است. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول