اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جاده‌هایی که مردم را غافل‌گیر می‌کند

خبرگزاری فارس: نقاط متعددی در کرمانشاه وجود دارد که آسفالت جاده شکافته شده، اما اقدامی برای پر کردن و ترمیم مجدد صورت نمی‌گیرد.

جاده‌هایی که مردم را غافل‌گیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جاده یکی از راه‌های ارتباطی جوامع بشری است و انسان‌ها از دیرباز تاکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی سعی بر ارتقای سطح راه‌های مواصلاتی کرده‌اند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ابتدای انقلاب باشکوه اسلامی تاکنون در ساختن جاده‌های مناسب، اقدامات تحسین‌برانگیزی انجام داده است و در کنار خدمات بی‌شماری که از پرتو انقلاب اسلامی صورت گرفته، جاده‌کشی نیز در سطح بسیار بالایی انجام شده است.

امروز در شهر کرمانشاه اقدامات متعدد عمرانی و پروژه‌هایی برای زیباسازی شهر انجام گرفته است، اما جاده‌ها و خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها در نقاط مختلفی از شهر وضعیت نامناسبی دارند و دست‌اندازها و چاله‌های موجود، رانندگی را برای شهروندان با مشکلاتی مواجه کرده است.

این وضعیت علاوه بر صدماتی که به اتومبیل‌ها می‌زند، در برخی موارد موجب بروز ترافیک یا تصادف می‌شود و همچنین چهره‌ای نامناسب به شهر می‌بخشد.

این وضعیت در برخی نقاط به‌دلیل فرسودگی بافت آسفالت است و در نقاط دیگر به‌دلیل اقداماتی است که اشخاص یا نهادها برای اجرای عملیات‌های مختلف انجام می‌دهند، بدین صورت که آسفالت را می‌شکافند، اما اقدام به پر کردن و آسفالت مجدد نمی‌کنند.

نکته مهم اینجاست که چه کسی باید پاسخ‌گو باشد و چه کسی باید این وضعیت را سامان دهد و مسئولیت پیگیری این عملیات‌ها کیست.

امید است با همت مسئولان مربوطه این وضعیت سامان یابد تا شاهد چهره‌ای زیباتر از شهرمان باشیم و شهروندان و کسانی که به کرمانشاه می‌آیند، از وضعیت تردد و جاده‌های شهر رضایت داشته باشند.

 

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول