اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران خبر داد

حضور 8 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی ژیمناستیک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران از حضور هشت ملی‌پوش مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان ژیمناستیک خبر داد.

حضور 8 ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی ژیمناستیک

محمد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: استعدادیابی و نخبه‌گرایی از مهم‌ترین برنامه و اولویت کاری هیئت استان مازندران است.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران عنوان کرد: در حال حاضر به کلیه هیئت‌ها و مربیان در سطح استان دستور دادیم که ورزشکاران برتر این رشته ورزشی را شناسایی کنند.

وی از حضور مربی اوکراینی برای کشف استعدادیابی در اردوی تیم ملی خبر داد و تصریح کرد: فدراسیون ژیمناستیک برای استعدادیابی نفرات برتر کشور، گنادی مربی و استعدادیاب اوکراینی را به ایران دعوت کرد.

سبحانی با اشاره به حضور 20 ژیمناستیک‌کار در استعدادیابی تیم ملی در رده‌های پایه گفت: این ژیمناست‌ها به همراه دیگر ملی‌پوشان در حال حاضر زیر نظر گنادی مربی اوکراینی در ایلام برای استعدادیابی حضور دارند.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران با اشاره به حضور هشت ملی‌پوش مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان اظهار داشت: هیئت مازندران همکاری و تعامل بسیار خوبی در هر زمینه با فدراسیون دارد.

وی در پایان تصریح کرد: هیئت استان، تمامی سالن‌ها و ورزشکاران ژیمناست در شهرستان‌های مختلف را تحت نظر دارد تا با کمک مربیان و رؤسای هیئت‌ها، استعدادیابی بهتری صورت گیرد.

انتهای‌پیام/86005/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول