اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک شمیرانات خبر داد

صدور مجوز ژیمناستیک برای مهدهای کودک شمیرانات

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان شمیرانات از صدور مجوز برای برگزاری دوره‏های آموزشی این ورزش برای اکثر مدارس و مهدهای کودک در این منطقه خبر داد.

صدور مجوز ژیمناستیک برای مهدهای کودک شمیرانات

ژاله تقوایی امروز در گفت‏و‏گو با خبر‏نگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اکثر مهدهای کودک در منطقه شمیرانات به طور حتم با مربیان آموزش‏دیده این رشته، فعالیت ژیمناستیک را در برنامه‏های هفتگی خود قرار داده‏اند.

وی ادامه داد: تعدادی از مربیان این رشته از طریق فدراسیون برای گذراندن دوره‏های مربیگری خاص مهدهای کودک معرفی شدند تا در این زمینه آمادگی‏های لازم را کسب کنند.

تقوایی اضافه کرد: بر‌اساس برنامه‏ریزی‏های انجام‏ شده از سوی آموزش پرورش، برنامه اجباری فعالیت رشته ژیمناستیک در مقطع دوم ابتدایی مدارس اجرایی می‏شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان شمیرانات افزود: اداره ورزش و جوانان تناسب سالن‏‏ها و اماکن این مهدها برای فعالیت در این رشته را مورد بررسی قرار می‏دهند.

وی ادامه داد: همچنین هیئت ژیمناستیک این شهرستان نماینده‏ای را برای بازبینی این اماکن اعزام می‏کند و در صورت تأیید نهایی مجوزهای لازم برای فعالیت در این رشته صادر می‏شود.

تقوایی از برگزاری مسابقات دوستانه میان باشگاه‏های مختلف منطقه در شمیرانات خبر داد و افزود: در دهه فجر جاری و در رده سنی جوانان رشته ژیمناستیک بخش بانوان رقابت‏های انتخابی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه در رشته ژیمناستیک آموزش باید از سنین خیلی پایین آغاز شود، افزود: نسبت فعالیت و جذب این رشته در منطقه بسیار مناسب است.

انتهای پیام/67009/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول