اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه خدمات نوروزی به مسافران

ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ملارد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: به منظور ارائه خدمات نوروزی به مسافران ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان ملارد تشکیل شد.

ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ملارد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ملارد، معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملارد صبح امروز در این جلسه با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به این که ملارد در مسیر شاهراه‌های ورودی خروجی پایتخت به استان‌های غربی کشور قرار دارد،‌ لذا یکی از شهرستان‌هایی محسوب می‌شود که تردد مسافران و حضور آنها در این شهرستان در تعطیلات نوروزی بسیار زیاد است.

اکبر طارمی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و تأمین نیازهای آنها یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد تسهیلات نوروزی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تشکیل کمیته‌های اصلی و فرعی امیدواریم این مهم به نحو مطلوب اجرایی شود.

وی تأکید کرد: ورود مسافران نوروزی به این شهرستان یک فرصت مهم برای ملارد تلقی می‌شود تا بتوانیم علاوه بر جذب گردشگر در معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیز گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملارد گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چگونگی و محل برپایی پایگاه‌های نوروزی و اسکان موقت در مبادی ورودی و خروجی شهرستان را به نحو مطلوب ارزیابی کرده و اجرایی نماییم.

طارمی ایجاد ایستگاه‌های امداد و نجات، انتظامی امنیتی را از دیگر مهم‌ترین خدماتی دانست که باید در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان ایجاد شود.

*تدوین کتابچه‌ای از شناسنامه شهرستان ملارد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تدوین کتابچه‌ای از شهرستان ملارد و توزیع آن در بین مسافران و مردم تأکید کرد و افزود: با تدوین این کتابچه می‌توانیم قابلیت‌ها و جاذبه‌های شهرستان ملارد را بیش از پیش به مردم و به ویژه مسافران معرفی نماییم.

طارمی این کتابچه را شامل نقشه راه‌ها، شماره تلفن‌های ضروری، بقاع متبرکه، مراکز رفاهی، تفریحی و خدماتی عنوان کرد که تا قبل از تعطیلات نوروز تدوین شده و در اختیار مسافران و مردم قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملارد تشکیل کمیته فرعی در بخش صفادشت و تشریح وظایف کمیته‌های زیر مجموعه این ستاد اعم از امداد و نجات، بهداشت و سلامت، اسکان، تبلیغات و اطلاع رسانی، انتظامی را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول