اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

سند راهبردی مدیریت شهری قم رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم از رونمایی سند راهبردی مدیریت شهری قم هم‌زمان با 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

سند راهبردی مدیریت شهری قم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با اشاره به اینکه شهر قم برای ادامه مسیر نیاز مبرم به یک چشم‌انداز و سند راهبردی جامع دارد، تصریح کرد: شهرداری قم برای تحقق این امر قدم در این عرصه گذاشته و سند راهبردی مدیریت شهری قم را تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه در تدوین سند راهبردی شهرداری قم از منویات مقام معظم رهبری بهره برده‌ایم، افزود: در تمام عرصه‌های مدیریت شهری، از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب به عنوان رهنمود برای شهرداری قم استفاده شده و سند راهبردی شهرداری قم بر اساس این رهنمودها تنظیم شده است.

شهردار قم با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به وجود ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی و کارکردهای شهر قم اذعان داشت: افزایش بهداشت و رفاه مردم قم و توجه به سیمای این شهر از مطالبات رهبر انقلاب از مجموعه مدیریت شهری قم است که تلاش کرده‌ایم به این موضوع توجه ویژه نشان دهیم.

وی ادامه داد: توجه به رویکرد مشارکت‌های مردمی در شهرداری قم یکی دیگر از اقداماتی است که در این مدت موجب پیشرفت بسیاری از پروژه‌های شهری شده است.

دلبری با اشاره به اینکه پس از تدوین سند راهبردی مدیریت شهری قم آن را برای علما و فضلای قم فرستاده‌ایم گفت: تصویب و ابلاغ سند راهبردی شهرداری قم از مصوبات مهم شورای اسلامی شهر قم است که نقشه راه شهرداری، اولویت‌ها و مسایل مهم آن را مشخص و تبیین می‌کند.

وی توجه به نظام برنامه‌ریزی، تفویض اختیارات و واگذاری و رویکرد مشارکتی برای ایجاد حرکتی در مدیریت شهری را سه رویکرد مهم این سند دانست و خاطرنشان کرد: تحلیل وضعیت موجود شهرداری در قالب بررسی نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدها از موضوعات مهمی است که در این سند به آن پرداخته شده است.

رونمایی از سند راهبردی مدیریت شهری قم روز چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول