اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

تحصیل 4،5 درصد دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان در نوبت بعد ‌از ظهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها چهار و نیم درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی موجود در سطح استان در نوبت بعد از ظهر تحصیل می‌کنند.

تحصیل 4،5 درصد دانش‌آموزان ابتدایی اصفهان در نوبت بعد ‌از ظهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیدمجید عاملیان صبح امروز در کارگاه آموزشی یک‌هزار و 150 نفری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با وجود تمام کمبود‌های موجود در راستای یک‌نوبته شدن مدارس موفق بوده است.

وی به ضرورت گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و ادامه داد: 22 بهمن تأثیر‌گذار‌ترین حادثه برای حضور امت اسلامی در صحنه به شمار می‌رود و جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نیازمند اجتماع وحدت‌آمیز مردم در صحنه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان سرای صنعت است، تصریح کرد: همچنین اصفهان آرامگاه 23 هزار شهید و بیش از 335 شهید معلم، پنج هزار و 500 شهید دانش‌آموز و 2 هزار و 500 جانباز و آزاده فرهنگی است.

وی با بیان اینکه بیش از 9 هزار رزمنده فرهنگی در سطح استان اصفهان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر حدود 60 هزار فرهنگی شاغل در سطح استان اصفهان وجود دارد و آموزش و پرورش به پشتوانه این افراد توانسته اقدامات لازم را در راستای تبیین سند تحول بنیادین در سطح مدارس اصفهان انجام بدهد.

عاملیان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش اهداف سند تحول بنیادین را در سطح کمی و کیفی به بهترین صورت دنبال کرده است، تأکید کرد: اصفهان اگر چه از لحاظ مادی، فضا‌های مادی و نیروی انسانی دچار کمبود‌هایی است در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از استان‌های پیشرو و پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

وی به اجرای نظام 6+3+3 در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: با وجود تمام کمبود‌های موجود در استان این نظام به صورت ویژه و مناسب در مدارس اصفهان اجرا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به یک‌نوبته شدن مدارس استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها چهار و نیم درصد دانش‌آموزان دوره ابتدایی موجود در سطح استان در نوبت بعد از ظهر تحصیل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته بیش از 48 درصد دانش‌آموزان موجود در مدارس ابتدایی استان در نوبت بعد از ظهر تحصیل می‌کرده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر تراکم مدارس کاهش پیدا کرده و از فضا‌های آموزشی موجود در سطح استان به صورت بهینه استفاده شده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول