اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چاروسا:

هیچ‌گونه ترک تحصیل به دلیل نبود فضای فیزیکی مدارس در چاروسا نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: هیچ گونه ترک تحصیل به دلیل نبود فضای فیزیکی مدارس در چاروسا نداریم و دانش‌آموزی از تحصیل به دلیل نبود فضای مدارس باز نمانده است.

هیچ‌گونه ترک تحصیل به دلیل نبود فضای فیزیکی مدارس در چاروسا نداریم

احمد الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با اشاره به خدمات ارزنده دولت نهم و دهم به مناطق کمتر برخوردار اظهار داشت: خدماتی که در این دوران به نظام تعلیم و تربیت این مناطق ارائه شد جای تقدیر دارد.

مدیر آموزش و پرورش چاروسا احداث مدارس مجهز و مستحکم را گامی مهم در راستای تحقق آموزش فرزندان این مرز و بوم دانست و عنوان کرد: بیان برخی کمبودها به منزله زیر سؤال بردن خدمات بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی به این منطقه نیست.

وی افزود: در پی حذف برخی از دبیرستان‌ها و مدارس راهنمایی در برخی از روستاها تدابیری برای انتقال این دانش‌آموزان به مرکز بخش اندیشیده شد و تاکنون گزارشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان به آموزش و پرورش چاروسا نرسیده است.

این مسئول عنوان کرد: در این بخش 14 مجتمع آموزشی وجود دارد که به ارائه آموزش به دانش‌آموزان این بخش کمک می‌کند.

الهی تصریح کرد: همچنین 10 دبیرستان و هنرستان و نیز 18 مدرسه راهنمایی و 161 کلاس ابتدایی به ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان این منطقه می‌پردازند.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان به ما گزارش نشده درصدد هستیم که جلوی هرگونه ترک تحصیل احتمالی را با ارائه خدمات به دانش‌آموزان بگیریم و آن‌چه که تاکنون اتفاق افتاده جابجایی دانش‌آموزان بوده است.

انتهای پیام/82008/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول