اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قلعه رئیسی:

محرومیت‌‌زدایی از چاروسا بدون شهرستان شدن امکان‌ ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر قلعه رئیس با اشاره به اینکه بخش چاروسا ظرفیت‌های لازم برای شهرستان شدن را دارد، گفت: محرومیت‌‌زدایی از چاروسا بدون شهرستان شدن امکان‌پذیر نیست.

محرومیت‌‌زدایی از چاروسا بدون شهرستان شدن امکان‌ ندارد

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به وجود برخی از عقب ماندگی‌ها در منطقه چاروسا اظهار داشت: امیدواریم که با نگاه ویژه مسئولان این مشکلات رفع شوند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی اضافه کرد: وجود منابع انسانی و طبیعی غنی در این بخش می‌تواند ظرفیت خوبی برای پیشرفت این بخش باشد.

عابدی با بیان اینکه این بخش از نظر موقعیت جغرافیایی در محل بسیار مناسب قرار گرفته، تصریح کرد: در صورت توسعه و تقویت محورهای مواصلاتی می‌توان به برون رفت این شهر و مناطق آن از بن‌بست امید فراوانی داشت.

عضو شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوب و شایسته‌ای را به مردم این منطقه ارائه داده ولی عمق فقر و محرومیت در این بخش آن‌چنان است که باید توجه و تدبیر ویژه‌ای برای رفع مشکلات آن اندیشیده شود.

عابدی با اشاره به اینکه بخش 27 هزار نفری چاروسا معیارها و شاخص‌های لازم برای شهرستان شدن را دارد، بیان کرد: یکی از را های اصلی رفع محرومیت چاروسا تبدیل این بخش به شهرستان است.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با بیان این‌که استاندار و نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس قول مساعد برای تبدیل این بخش به شهرستان را دادند، افزود: امیدواریم که مسئولان استانی و نماینده شهرستان در این زمینه همت بیشتری به خرج دهند.

عابدی تقدیم 73 شهید و بیش از 400 جانباز را برگ زرینی در کارنامه افتخارات این بخش عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین خواسته مردم چاروسا تبدیل شدن به شهرستان است و امیدواریم این موضوع هرچه زودتر محقق شود.

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی وجود نمایندگی‌های مستقر ادارات در این شهر را موضوعی مهم و تاثیر‌گذار در شهرستان شدن بخش  چاروسا عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تبدیل شدن چاروسا به شهرستان مردمان این دیار به آرزوی دیرینه خود یعنی توسعه هر چه سریع‌تر منطقه برسند.

انتهای پیام/82008/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول