اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد خبر داد

بازداشت شیشه فروش در یک عملیات غافلگیرانه

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 173 امین‌آباد از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی خبر داد.

بازداشت شیشه فروش در یک عملیات غافلگیرانه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین امیری از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی خبر داد و گفت: از متهم مقادیر قابل توجه‌ای شیشه و سلاح سرد کشف شده است.

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در خیابان «نظامی» محله فیروز آباد به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده فوق در خصوص اقدامات فردی در خصوص توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده و سلب آسایش شهروندان به خاطر تجمع معتادان و اراذل و اوباش در این محل، اقدامات ماموران در این زمینه آغاز شد.

امیری افزود: با انجام تحقیقات انجام شده در این زمینه ماموران دریافتند که این فرد توزیع کننده مواد مخدر با تهیه مواد از اطراف شهر تهران اقدام به بسته‌بندی آن کرده و به صورت خرده فروشی اقدام به فروش می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران بعد از زیر نظر گرفتن محل در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را هنگامی‌که قصد فروش مواد را داشت دستگیر کنند، در بازرسی از متهم مقادیر قابل توجه‌ای شیشه که با لفافه بسته‌بندی شده بود، دو دستگاه تلفن همراه و یک قبضه چاقو کشف شده است.

رئیس کلانتری 173 امین‌آباد در پایان تصریح کرد: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول