اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانتر 175 باقرشهر:

3 شرور قمه به دست محله باقرشهر راهی بازداشتگاه شدند

خبرگزاری فارس: کلانتر 175 باقرشهر گفت: متهمان که با قدرت نمایی و عربده‌کشی مستانه خود اقدام به تخریب اموال عمومی و خودروهای پارک شده شهروندان کرده بودند با اجرای طرح مهار دستگیر شدند.

3 شرور قمه به دست محله باقرشهر راهی بازداشتگاه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی دیانی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری تحت عنوان شرارت و عربده‌کشی در آدرس خیابان مسجد محله باقرشهر به کلانتری 175 باقرشهر مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کلانتر 175 باقرشهر افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند سه نفر که به علت استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبودند با در دست داشتن قمه اقدام به تخریب اموال عمومی و عربده‌کشی کرده که همین امر ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله مراتب را از طریق شبکه بی‌سیم به مرکز پیام کلانتری اطلاع داده و دقایقی بعد یک تیم ویژه متشکل از ماموران معاونت پیشگیری و معاون عملیات به محل اعلامی اعزام و دستگیری 3 شرور مست را در دستور کار خود قرار دادند.

کلانتر 175 بیان کرد: با رسیدن ماموران متهمان فرار را برقرار ترجیح داده و با خودروی خود متواری شدند ماموران طی یک مسیر کوتاهی موفق شدند خودرو متهمان را که «سعید، وحید و محمد» نام داشتند را در یکی از کوچه‌های فرعی متوقف و متهمان را دستگیر کنند در بازرسی از متهمان سه قبضه قمه کشف شد.

دیانی اظهار داشت: ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول