اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

برخی زمین و زمان را علیه ما کردند/ ترکان و سموعی دشمن خونی بودند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخی هیئت قبلی را به بنگاه اقتصادی تبدیل کرده بودند و به دلیل اینکه در مقابل خواسته‌‌های این جمع کوتاه نیامدیم، زمین و زمان بر علیه ما شدند.

برخی زمین و زمان را علیه ما کردند/ ترکان و سموعی دشمن خونی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شدم، جمعی از اعضای این رشته با امضای طوماری خواستار برکناری رئیس قبلی هیئت شدند.

وی با بیان اینکه فدراسیون تنیس روی میز مجمع قبلی هیئت را غیرقانونی اعلام کرده بود، ادامه داد: در این جمع پیشنهاد دادند که مهدی تکابی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کنیم، اما برخی از آن‌ها که امضایشان نزد ما وجود دارد، از سرپرست فعلی هیئت شاکی شده‌اند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه تنها بر اساس قانون عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: من مدتی قبل پیغام دادم که اطهری‌فر به عنوان کاندیدا در مجمع حضور پیدا نکند، اما پس از مدتی به این نتیجه رسیدم که وی در مجمع شرکت کرده تا جنبه رقابتی بودن مجمع حفظ شود.

وی از اعضا و کاندیداهای مجمع خواست، عینک بدبینی را برداشته و خوش‌بینانه به اطراف نگاه کنند، افزود: حاضر نیستم عزت مدیر کلی را با ذلت عوض کنم و اجازه ورود حاشیه به ورزش را نداده و زیر بار حرف زور هم نمی‌روم.

*ترکان و سموعی دشمن خونی بودند

جواهری با بیان اینکه مدیران ورزش اصفهان نیز اجازه ورود ترکان به عرصه ورزش را نداده بودند، گفت: حسن ترکان و فرشته سموعی پیش از این دشمن خونی هم بودند، اما به خاطر منافع مشترک با هم متحد شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی افراد تلاش زیادی برای بر هم زدن فضای تنیس روی میز کردند، تأکید کرد: نامه‌نگاری‌های زیادی در مورد این مجمع به مراجع مختلف صورت گرفته و حتی نامه به دفتر وزیر هم فرستاده‌اند.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول