اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره عکس «تجلی نور» در نیشابور برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: یازدهمین جشنواره عکس «تجلی نور» همزمان با دهه فجر در این شهرستان برگزار می‎شود.

جشنواره عکس «تجلی نور» در نیشابور برپا می‎شود

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسعود سلیمانی‌سپهر اظهار داشت: در راستای شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری تمامی هنرمندان به‌خصوص جوانان که دل به دریچه دوربینشان سپرده و سعی دارند ناب‌ترین تصاویر را ثبت کنند، به اهتمام انجمن سینمای جوانان نیشابور، اداره میراث فرهنگی، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون بسیج هنرمندان نیشابور این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: تعداد 520 قطعه عکس از 40 عکاس نیشابوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که پس از داوری آثار اولیه توسط محمد‌رضا چای‌فروش، علی سامعی و حمیدرضا هلالی، تعداد 30 قطعه عکس از 16 عکاس برای حضور در نمایشگاه و بخش مسابقه برگزیده شدند.

دبیر جشنواره عکس اظهار داشت: این آثار از علی تاجی‌شرق، مهدی رضوی، جواد نادری، رضا معتمدی، مهشید شهرآبادی، رسول مرشدلو، فرزانه فرح‌بخشی، یحیی قدمگاهی، نرگس شبان، یاسر مهربانی، احسان بیگی، مهدی عطاران، مرتضی امین‌الرعایا، نغمه شادمهری‌طوسی، هادی آیین و کیانا عصاریان است.

سلیمانی‌سپهر عنوان کرد: این جشنواره از 14 تا 18 بهمن‌ماه در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از ساعت 8 تا 12 صبح و 16 تا 19 بعد ‌از ظهر در معرض دید علاقه‌مندان و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این آثار با موضوعات ایثار و شهادت، فرهنگی، هنری و بخش آزاد ارائه شده است.

سلیمانی اضافه کرد: جشنواره شامگاه 18 بهمن همزمان با دهه مبارک فجر در تالار ادیب شهرستان به کار خود پایان می‌دهد و به آثار و نفرات برتر در هر رشته جوایزی ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول