اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

مازندران مقام دوم پارالمپیک جهان را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار و 600 معلول ورزشکار پنج سهمیه پارالمپیک سال جاری را کسب کرد که توانست مقام دوم پارالمپیک جهان را به خود اختصاص دهد.

مازندران مقام دوم پارالمپیک جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، روح‌الله ردایی در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر معلولان منطقه خزر که در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت به این افراد سیره همه علما و انبیا بوده تا آنجا که رهبر معظم انقلاب از سازمان بهزیستی به‌خاطر وظایف سخت آن تشکر کرد.

ردایی با بیان اینکه خدمت در بهزیستی خدمت شریفی است، افزود: جامعه باید بپذیرد که در خدمت محرومان و معلولان باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر اینکه همه دنیا پذیرفته که فرقی بین معلول و غیرمعلول نیست، اظهار داشت: یک معلول به واسطه معلولیت نباید از امکانات اجتماعی محروم شود بلکه باید شرایط مساوی با تمام اقشار جامعه برای آنها فراهم شود.

ردایی خاطر نشان کرد: معلولان با حضور در صحنه تئاتر نشان می‌دهند که توانمند هستند و اگر شما به عنوان مسئول نتوانید امکانات لازم برایشان فراهم کنید معلول هستید.

وی با اشاره به اینکه 10 درصد افراد جامعه معلول هستند، بیان داشت: معلولیت هر چند محدودیت است اما محرومیت نیست و افراد معلول هم می‌توانند توانمند باشند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه مازندران مقام دوم پارالمپیک جهان را دارا است، افزود: مازندران با داشتن 4 هزار و 600 معلول ورزشکار پنج سهمیه پارالمپیک سال جاری را کسب کرد که توانست مقام دوم پارالمپیک جهان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/86010/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول