اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

جذب سرمایه‌گذاران لازمه ایجاد اشتغال در کردستان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و این با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی میسر است.

جذب سرمایه‌گذاران لازمه ایجاد اشتغال در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌ مسئولان به دنبال جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشند تا بتوانند با ایجاد شغل‌های پایدار در کاهش بیکاری مؤثر باشند.

به گفته وی، لازمه ایجاد سرمایه‌گذاری، رفع مشکلات و چالش‌های اشتغال در استان کردستان، مسئولیت‌پذیری مدیران براساس عشق و خدمت به مردم و جلب رضای خداوند است که باید به  یک فرهنگ تبدیل شود. 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ظرفیت‌های ویژه استان در زمینه‌های طبیعی، کشاورزی و برخی حوزه‌های دیگر را برشمرد و گفت: در صورتی که از این استعدادها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، جایی برای نگرانی در توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باقی نمی‌ماند.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، استان کردستان در حوزه کشاورزی از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که با ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری، علاوه بر افزایش تولیدات داخلی، بستر برای ارتقای سطح اقتصادی استان و ایجاد اشتغال فراهم می‌شود و این یکی از وظایف مسئولان است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به نقش تعاونی‌ها در اقتصاد اشاره کرد و افزود: تعاونی‌ها می‌توانند با جمع کردن سرمایه‌های اندک و بدون استفاده از سرمایه‌گذاری‌های کلان و تسهیلات فراوان، زمینه‌ساز ایجاد اشتغال باشند که باید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را پیگیری کند.

وی در پایان تصریح کرد: حمایت از تعاونی‌ها و تولیدکنندگان باید در دستور کار مدیران و مسئولان قرار گیرد تا بتوان با ایجاد اشتغال، رفاه و آسایش را برای مردم استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/79001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول