اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری کردستان:

قطب رشته کراس کانتری در کشور هستیم

خبرگزاری فارس: مربی و سرپرست تیم دوچرخه‌سواری کردستان گفت: ما در ایران در رشته کراس کانتری حر‌ف‌های زیادی برای گفتن داریم و قطب این رشته در کشور هستیم.

قطب رشته کراس کانتری در کشور هستیم

رضا مایلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با سه تیم آفتاب سرخ گروس، دهگلان و بیجار در مسابقات جشنواره زمستانی همدان شرکت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما در رشته کراس کانتری در لیگ جوانان کشور قهرمان شده‌ایم، ادامه داد: در بخش بزرگسالان نیز دوم و سوم ایران هستیم.

مربی و سرپرست تیم دوچرخه‌سواری کردستان درباره آینده این رشته گفت: کراس کانتری از رشته‌های مهیج دوچرخه‌سواری است که در آینده در آسیا و جهان حرف های زیادی را برای گفتن در این رشته خواهیم داشت.

وی درباره اسامی تیم خود بیان کرد: فرزاد خدایاری، مرتضی حسنی‌فر، فرشاد خاتم‌نیا، نامغ یاری و علی بلاغ‌زاده از دوچرخه‌سواران تیم ما هستند که هر کدام در کشور صاحب مدال‌های متعددی شده‌اند.

مایلی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه حمایتی از تیم ما نشده است، تأکید کرد: مسئولان استان نسبت به این تیم بی‌تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه با هزینه جیب خودمان در این مسابقات شرکت کرده‌ایم، ابراز داشت: با وجود اینکه کردستان قطب دوچرخه‌سواری در رشته کراس کانتری است اما هیچ حمایت مالی و معنوی از ما صورت نمی‌گیرد.

مربی و سرپرست تیم دوچرخه‌سواری کردستان درباره آینده این تیم افزود: ما برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم و برای موفقیت در این زمینه تمرینات خوبی خواهیم داشت.

مایلی درباره ورزش و گردشگری با اشاره به اینکه گردشگری در کشور ما ضعیف است، تأکید کرد: متأسفانه در جذب توریست و گردشگر بین‌المللی ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در کشورهای خارجی توجه به صنعت گردشگری مورد توجه است، گفت: برگزاری جشنواره زمستانی در همدان و توجه به ورزش محرکی است تا گردشگران به این شهر تاریخی جذب شوند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم تا دهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول