اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی ششمین همایش نجوم و اختر فیزیک ایران:

دنبال شناسایی ظرفیت‌های نجومی ایران هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ششمین همایش نجوم و اختر فیزیک ایران با بیان اینکه محدودیت‌های زیادی در زمینه علم نجوم در ایران داریم، گفت: به دنبال شناسایی ظرفیت‌های نجومی ایران هستیم.

دنبال شناسایی ظرفیت‌های نجومی ایران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید احمدی‌زاده در ششمین همایش نجوم و اختر فیزیک ایران در بیرجند اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان از فعالیت‌های رصد و نجوم که دارای قله‌های افتخار زیادی است حمایت می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ششمین همایش نجوم و اختر فیزیک ایران در بیرجند ادامه داد: در این همایش به دنبال شناخت ظرفیت‌ها هستیم که به رشد علم نجوم در ایران کمک کند.

به دنبال شناسایی ظرفیت‌های نجومی ایران هستیم

رئیس بنیاد ملی نخبگان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با محدودیت‌های زیادی در زمینه علم نجوم در ایران مواجه هستیم، افزود: با وجود مشکلات فراوان در حیطه علم نجوم، در محیط آکادمیک دانشگاه بیرجند به طور قطع خروجی‌های خوبی داریم.

احمدی‌زاده اضافه کرد: با برگزاری این همایش سعی می‌کنیم افراد مجرب را شناسایی کرده و برای رشد استعداد‌های آنها حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه بیرجند شهر بزرگ علمی و فرهنگی است، تصریح کرد: امید است خروجی‌های دانشگاهی این شهر برای کشور و توسعه منطقه مفید باشند.

اغلب مقالات نجوم در 48 ساعت پایانی دریافت شد

دبیر اجرایی ششمین همایش نجوم و اختر فیزیک ایران متذکر شد: انجمن نجوم ایران در طول دو ماه از اوایل آبان‌ماه تا پایان آذر‌ماه سال جاری فراخوان مقاله داشت که در این مدت فقط هشت مقاله دریافت شد.

رضا پژوهش اذعان داشت: در 48 ساعت پایانی تنها 96 مقاله دریافت شد که از این تعداد 26 مقاله به صورت سخنرانی و 46 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

انتهای پیام/69010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول