اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موتورسوار و راکب آن

آمبولانس فوریت‌های پزشکی در تبریز مورد حمله قرار گرفت‌

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: دو نفر موتور سوار ( که گفته می‌شود از اراذل و اوباش بودند) به آمبولانس فوریت‌های پزشکی در منطقه ابرسان تبریز که در حال انجام ماموریت بود، حمله کردند.

آمبولانس فوریت‌های پزشکی در تبریز مورد حمله قرار گرفت‌

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دیشب در یک از نقاط پرتردد تبریز یک دستگاه آمبولانس مورد حمله موتورسوار قرار گرفت.

وی افزود: دیشب ساعت 19:31 موتورسواری به همراه راکب خود به یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی در منطقه آبرسان حمله و باعث جلوگیری از ادامه ماموریت این اکیپ شدند.

حسینقلی‌زاده افزود: با توجه به اینکه این آمبولانس در حین انجام وظیفه و انتقال مصدوم به بیمارستان شهدا بود توسط این موتورسوار و راکب آن با استفاده از یک میله آهنی حمله کرده و موجب شکستن شیشه جلوی آمبولانس شده و تخریب آن به حدی بوده که دیگر امکان انتقال بیمار میسر نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیمار این آمبولانس یک مصدوم تصادفی با جراحت‌های زیاد بود، گفت: این عمل دور از عقل و منطق ممکن بود به قیمت جان یک بیمار تمام شود.

حسینقلی‌زاده درباره خسارات ناشی از این اقدام گفت: خوشبختانه به اکیپ‌های این آمبولانس صدمات جانی وارد نشده ولی خسارت مالی به این وسیله وارد شده که متعلق به بیت‌المال است.

این مقام حوزه فوریت‌های پزشکی استان حال بیمار این آمبولانس را مساعد عنوان کرد و گفت: بیمار این وسیله توسط آمبولانس جایگزین دیگری به موقع به بیمارستان انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام دور از آداب نه تنها انسانی بلکه غیراجتماعی از طریق مراجع قانونی و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/60002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول