اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و شهرداری ساوه

اختلاف 7 امتیازی صبا با گیتی‌پسند در صدر / حضور ناظران آسیایی در سالن حیدریان قم

خبرگزاری فارس: در حالی که صبا با پیروزی بر شهرداری ساوه اختلاف خود را با گیتی‌پسند هفت امتیازی کرد، ناظران آسیایی بازی صبا در لیگ برتر فوتسال را تماشا کردند.

اختلاف 7 امتیازی صبا با گیتی‌پسند در صدر / حضور ناظران آسیایی در سالن حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که انتظار می‌رفت دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه در هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با توجه به نتیجه بازی رفت دو تیم در ساوه و همچنین غیبت محمد دهقان و علی‌اصغر حسن‌زاده دو بازیکن سرشناس صبای قم برای صبا با سختی‌های زیادی همراه باشد اما بازی کاملاً برتر صبا نشان داد که این تیم به بازیکن خاصی متکی نیست و عزم خود را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده است.

اخطار داور مسابقه به بازیکن خاطی شهرداری ساوه

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه یک اخطار برای بازیکنان تیم شهرداری به همراه داشت.

بازی دو تیم در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا آخرین دقیقه در فضایی آرام برگزار شد و در هیچ یک از لحظات این بازی، فوتسالیست‌های دو تیم برخوردی با داور مسابقه نداشتند و تنها حسین نیازی از تیم شهرداری ساوه در نیمه دوم این بازی کارت زرد گرفت.

صدرنشینی صبا در لیگ و حسن‌زاده در جدول گلزنان

هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی همچنان با صدرنشینی صبای قم به پایان رسید که بازیکن صبای قم نیز در صدر جدول گلزنان باقی ماند.

صبای قم هم‌اکنون با کسب 44 امتیاز و هفت امتیاز بیشتر از تیم صنایع گیتی پسند اصفهان در مکان نخست جدول رده‌بندی قرار دارد در حالی که علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره صبای قم و کاپیتان این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال با وجود این‌که در این بازی به دلیل سه اخطاره بودن غیبت داشت اما همچنان با زدن 24 گل بهترین گلزن لیگ به  ‌شمار می‌رود.

حضور ناظران آسیایی در سالن حیدریان قم

حضور تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های کشور آسیا و همچنین صدرنشینی مطلق صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در هر بازی خانگی این تیم چند میهمان سرشناس را به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم می‌کشاند.

در حالی که این بازی در حضور بیش از دو هزار و 500 تماشاگر قمی علاقه‌مند به فوتسال در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شد، ناظرانی از کشور کویت و اردن برای بررسی وضعیت میزبانی صبای قم در سالن حضور داشتند و به تحلیل میزبانی صبا پرداختند.

باخت در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال صبای قم هفتمین شکست تیم شهرداری ساوه در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که موجب شد آن‌ها همچنان با کسب 19 امتیاز در مکان نهم مانده و صبای قم نیز به لطف برتری در این دیدار با 44 امتیاز صدرنشین باقی بماند.

انتهای‌ پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول