اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در نشست خبری:

فردی آرام هستم و با تفکرات حرفه‌ای کار می‌کنم/آسیا به زودی هواداران تبریزی را می‌شناسد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: من فردی آرام هستم که به کار خود اعتقاد داشته و با تفکرات حرفه‌ای تیم تراکتور‌سازی را هدایت می‌کنم.

فردی آرام هستم و با تفکرات حرفه‌ای کار می‌کنم/آسیا به زودی هواداران تبریزی را می‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا امشب در  کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: من امروز به فکر بازی با ذوب‌آهن هستم و بعد از دیدار فردا، به بازی با صبا تمرکز خواهم کرد و هنوز به بازی‌های آسیایی فکر نمی‌کنم.

وی ادامه داد: من قادر نیستم به طور همزمان در دو صندلی بنشینم و تمام حواسم را به لیگ برتر و قهرمانی در این مسابقات معطوف کرده‌ام، اما برای مسابقات آسیایی نیز برنامه دارم.

سرمربی سابق تیم بنفیکا، رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را معتبرترین مسابقات این قاره ذکر و خاطرنشان کرد: امروز تیم الاهلی عربستان با مبلغی بسیار بالا «برونو سزار» را جذب کرده و یا تیم الجزیره «ریکاردو الیویرا» و «فرناندو» برزیلی را به استخدام باشگاهش درآورده است، چراکه این تیم‌ها به واسطه داشتن پول و بودجه می‌خواهند در باشگاه‌های آسیا متفاوت ظاهر شود؛ دیدید که سال گذشته الاهلی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

* دیدید برف تبریز را دیدم

وی تصریح کرد: تراکتورسازی تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران و تبریز بوده و باید تمام مسئولان این شهر از تراکتورسازی و جعفری در رقابت‌های آسیایی حمایت کنند، چراکه قرار است تراکتورسازی، شهر تبریز را به آسیا بشناساند.

سرمربی تیم تراکتورسازی افزود: چند ماه پیش خبرنگاری از من پرسیده بود که آیا امکان دارد شما برف تبریز را ببینید و من امروز اعلام می‌کنم که من تا به امروز  چندبار برف تبریز را دیدم.

خوزه یادآور شد: من فردی آرام هستم که به کار خود اعتقاد داشته و با تفکرات حرفه‌ای تیم تراکتور‌سازی را هدایت می‌کنم.

* جایگاه ذوب آهن در ته جدول نیست

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز متذکر شد: باخت دور رفت مقابل تیم ذوب آهن اصفهان را فراموش نکرده‌ام.

تونی اولیویرا بیان داشت: در بازی رفت مقابل ذوب آهن اشتباهات فراوانی را مرتکب و متحمل نخستین شکست‌مان شدیم و از دست من نیز کاری برنیامد.

وی ابراز داشت: با یک باخت روند یک تیم متوقف نمی‌شود و در هر شکست برای خود درسی دارد که این موضوع موجب می‌شود، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص ‌شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد حریف آینده‌ تیمش در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: ذوب آهن تیم پایدار و با باسابقه‌ای است که گذشته مهم و برجسته‌ای دارد و  تجربه قهرمانی در جام حذفی را با خود به یدک می‌کشد و جایگاه این تیم در ته جدول نیست.

* تیم‌های ایران مقابل تراکتورسازی دفاعی بازی می‌کنند

وی با بیان اینکه اکثر تیم‌های ایران مقابل تراکتورسازی دفاعی بازی کرده و در ضدحملات برنامه‌ریزی می‌کنند، اذعان داشت: تیم ذوب‌آهن سه بازیکن سرعتی دارد و در ضدحملات بسیار خطرناک است، اما ما نیز با برنامه سعی در خنثی کردن تدابیر تیم مهمان و کسب پیروزی در بازی خانگی هستیم.

تونی اضافه کرد: با وجود اینکه برای بازی فردا از نظر تعویض بازیکن با مشکل مواجه هستم، اما تمام تلاشم را برای پیروزی می‌کنم تا جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

* به هر سه دروازه‌بان تیم ایمان دارم

اولیویرا در مورد دروازه‌بانان تیمش گفت: به هر سه دروازه‌بان تیم تراکتورسازی ایمان دارم، چراکه هر سه از دروازه‌بانان آماده ایران هستند و شما دیدید که ثابتی در بازی قبلی چقدر خوب بازی کرد و چند موقعیت تیم حریف را مهار کرد.

مرد اول فنی تیم تراکتورسازی، میلاد فخرالدینی را به دلیل مصدومیت تنها غایب تیمش در بازی مقابل ذوب‌آهن ذکر و خاطرنشان کرد: دو خرید جدید تراکتورسازی بازیکنان خوبی هستند و برای هماهنگی با تیم و سایر نفرات به زمان احتیاج دارند و در تمام دنیا نیز بازیکنان جدید به گذشت زمان با تیم هماهنگ می‌شوند.

وی در پایان به هواداران تیم تراکتورسازی اشاره و اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تماشاگران فوق‌العاده‌ای دارد که کار را برای هر تیمی در تبریز سخت می‌کند. 

‌انتهای پیام/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول