اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز:

برای خروج از قعر جدول برنامه ویژه‌ای داریم/ عملکرد آلومینیوم بهتر شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز با بیان اینکه تیمش برای خروج از قعر جدول برنامه‌ ویژه‌ای دارد، گفت: عملکرد تیم آلومینیوم در برابر نوین کشاورز نسبت به هفته‌های گذشته بهتر بود.

برای خروج از قعر جدول برنامه ویژه‌ای داریم/ عملکرد آلومینیوم بهتر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود آرمات دقایقی پیش پس از برد تیمش در مقابل آلومینیوم هرمزگان، اظهار داشت: درست که جایگاهمان در جدول از آلومینیوم هرمزگان پایین‌تر است و در بازی رفت بازی را به این تیم واگذار کردیم، اما در این بازی از نظر فنی نمایش بهتری از میزبان خود داشتیم.

وی ادامه داد: در بازی رفت نیز دو بر صفر جلو بودیم که با اشتباهات خودمان بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز با بیان اینکه امروز در بازی با آلومینیوم چهار بازیکن 18 ساله را مورد استفاده قرار داده است، خاطر نشان کرد: تیم حریف را در هفته‌های اخیر خوب آنالیز کرده بودیم و بچه‌ها توانستند با یک بازی هوشمندانه و کم‌اشتباه راه را بر حریف ببندند و بازی را به سود خود به پایان برسانند.

آرمات تصریح کرد: همیشه از داوری انتقاد داشته‌ایم، اما امروز تیم داوری کار خود را بسیار خوب انجام داد و کم‌اشتباه ظاهر شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای ماندن در لیگ امیدوار شده است، افزود: اکنون تیم شهرداری تبریز را در جلوی خود داریم که می‌توانیم با برنامه‌ریزی و تمرکز به این تیم برسیم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز اضافه کرد: برای بازی با جواهری گنبد نیز برنامه داریم تا با برد این تیم خود را از قعر جدول جدا کنیم.

آرمات در پاسخ به سئوالی مبنی بر اطلاع وی از مشکلات مالی تیم آلومینیوم و احتمال تأثیر مسائل حاشیه‌ای بر روی بازیکنان این تیم، افزود: ممکن است این مسائل از نظر روحی بر روی بازیکنان آلومینیوم اثراتی گذاشته باشد، اما این تیم از نظر فنی نسبت به دو سه بازی اخیرش بسیار متفاوت و بهتر ظاهر شد.

وی یادآور شد: بازیکنان دامغانی حتی نسبت به بازی رفت با نوین کشاورز نیز امروز عملکرد بهتری داشتند.

در حال حاضر تیم‌های شهرداری تبریز، نوین کشاورز و جواهری گنبد به ترتیب در رده‌های دهم، یازدهم و دوازدهم جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارند.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول