اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی حرکت عظیم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی حرکتی عظیم است و این حرکت بزرگ فرهنگی باید در جهت رشد معنوی و فکری قرار گیرد.

اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی حرکت عظیم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی عصر امروز در جمع اعضای ستاد کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سپاه میامی اظهار داشت: مردم از سرمایه‌های عظیم انقلاب هستند و دانش‌آموزان هم جزئی از این سرمایه‌ها محسوب می‌شوند که باید برای آشنایی بهتر آنها با نظام و انقلاب برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی یکی از راه‌های آشنایی نسل جوان با نظام و انقلاب است.

کاظمی یادآور شد: اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی در مرحله اول اعزام کاروان‌های نور در بخش دانش‌آموزان دختر تعامل خوبی با سپاه میامی داشت.

وی با ابراز خشنودی از همکاری سپاه و آموزش و پرورش در این طرح مهم معنوی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی پسران باید با قوت بیشتر و بهتر انجام شود.

فرمانده سپاه شهرستان میامی یادآور شد: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی پسران شهرستان میامی، 13 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

دشمن درصدد نابودی نسل جوان است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: دشمن با توطئه‌هایی نوین در صدد نابودی جوانان است؛ بنابراین باید هوشیار باشیم و با بصیرت و آگاهی‌بخشی مانع نفوذ هجمه‌های دشمن به نسل جدید شویم.

نرگس سبحانی اظهار داشت: دشمن برای جوانان ما برنامه‌ریزی‏های مختلفی کرده است و در سال‌های انقلاب، دشمن وحشیانه جوانان مؤمن و انقلابی ما را به شهادت رسانده است.

وی گفت: شهیده ناهید فاتحی‏کرجو از شهیدان سرافراز این مرز و بوم است که زیر بار حرف‌های دشمنان و کینه‌توزان انقلاب نرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این شهیده 16 ساله و جوان کردستانی با شجاعتی بی‌نظیر و با وجود شکنجه‌های منافقان، شهادت را بر ذلت و خواری ترجیح داد و جانانه ایستاد و ما اکنون در قبال شهیدان مسئول هستیم و نباید لحظه‌ای نسبت به آرمان‌های انقلاب و اسلام کوتاهی کنیم.

سبحانی تصریح کرد: دشمنان امروز با تغییر موضع از طریق اعتیاد و ماهواره سعی در نابودی جوانان ما دارند و همه از جمله خانواده‌ها و مسئولان موظف هستند تا برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: «سمیه کردستان» لقب شهیده ناهید فاتحی‏کرجو، شهید شاخص قشر خواهران سال 91 است و این شهید انقلاب اسلامی ایران توسط منافقان دستگیر، شکنجه و شهید شد.

انتهای پیام/2249/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول