اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

ساختمان آموزشی پیام نور لرستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ساختمان آموزشی پیام نور لرستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان آموزشی پیام نور لرستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: ساختمان آموزشی در دست ساخت در محل پردیس دانشگاه پیام نور خرم‌آباد که 1960 متر مساحت دارد، به دانشکده تحصیلات تکمیلی اختصاص می‌یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: این ساختمان طبق قرار داد تا خرداد 92 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخذ مجوز رشته‌های زبان فارسی، تاریخ، جغرافیا، زمین شناسی و یک گرایش از رشته کشاورزی در مقطع کارشناسی ارشد نیز در حال پیگیری است، افزود: تا پایان سال 91 با اخذ مجوز این رشته‌ها، تعداد رشته‎های دانشگاه پیام نور خرم‌آباد در مقطع کارشناسی ارشد به 9 رشته افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: برای اخذ مجوز رشته‌های کارشناسی ارشد نیاز به تامین زیرساخت‎های لازم مانند دو استادیار در هر رشته هستیم و اقدامات لازم انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر 20 استادیار و 30 دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه پیام نور لرستان تدریس می‌کنند که با وجود این ظرفیت می‌توان در آینده رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد را افزایش داد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: چهار رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور لرستان دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: با موافقت شورای عالی گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهار رشته شیمی معدنی، فقه و مبانی، ریاضی محض و فیزیک گرایش حالت جامد در دانشگاه پیام نور خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود و از مهر ماه اقدام به پذیرش دانشجو می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه با اخذ مجوز این رشته‌ها دانشکده تحصیلات تکمیلی در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود، گفت: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور لرستان در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز رشته‌های مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور الیگودرز شامل رشته‌های زمین شناسی، ریاضی، جغرافیا و زبان و ادبیات فارسی هستیم.

انتهای پیام/2304/و30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول