اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواسط بهمن ماه جاری

نمایندگان AFC امکانات فوتسال قم را ارزیابی می‌کنند

خبرگزاری فارس: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در سفر به قم نسبت به بازدید از امکانات فوتسال قم اقدام خواهند کرد.

نمایندگان AFC امکانات فوتسال قم را ارزیابی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است اواسط بهمن ماه به کشورمان سفر کنند قرار است نسبت به بررسی وضعیت امکانات فوتسال در سه شهر ایران اقدام کرده و ارزیابی‌های لازم را به عمل آورند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است که 15 بهمن ماه به کشورمان سفر کرده و نسبت به بررسی امکانات سه باشگاه صبای قم، میثاق تهران و گیتی پسند اصفهان اقدام کنند.

در این بازرسی تشکیلات کمیته فوتسال، وضعیت داوری فوتسال و... مورد توجه قرار گرفته و امکانات این سه باشگاه شامل سالن بازی، سالن تمرین، وضعیت رختکن و... ارزیابی شود.

بازرسانی تشکیلات کمیته فوتسال در این سفر چند بازی از لیگ برتر فوتسال ایران را به نظاره خواهند نشست.

شایان ذکر است در استان قم که به جرات می‌توان آن را مهد فوتسال کشور نامید هزاران جوان قمی به رشته فوتسال پرداخته و استقبال گسترده‌ای از این رشته در میان جوانان قمی وجود دارد.

تیم فوتسال صبای قم نیز که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود، در لیگ امسال پس از اینکه چند دوره از رسیدن به قهرمانی ناکام مانده است، مدعی اصلی قهرمانی به شمار رفته و حریفان لیگ برتری را یکی پس از دیگری از پیش رو بر می‌دارد.

چندی پیش نیز بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از وضعیت ورزشگاه یادگار امام قم که میزبان بازی‌های تیم فوتبال صبا در جام باشگاه‌های آسیا است بازدید کردند که در این بازدید بخش‌های مختلف این ورزشگاه به تایید بازرسان رسید و مقرر شد که نور ورزشگاه تقویت شود که این پروژه نیز هم‌اکنون به صورت کامل اجرا شده است.

انتهای پیام/2258/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول