اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره کار با توپ ویژه دختران در رشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال گیلان از برگزاری جشنواره حرکات نمایشی و کار با توپ فوتبال ویژه دختران علاقه‌مند به این رشته ورزشی در رشت خبر داد.

برگزاری جشنواره کار با توپ ویژه دختران در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پوران واحدی در جمع بانوان هیئت فوتبال استان در تشریح برنامه‌های نشست کمیته دهه فجر امور بانوان هیئت گیلان، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی توسط امور بانوان هیئت تدوین و برنامه‌ریزی شد که مهم‌ترین آنها گلباران مزار شهدا توسط اعضای بانوان هیئت در 12 بهمن ماه جاری به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

وی از تجلیل از سه پیشکسوت فوتبال بانوان گیلان خبر داد و افزود: رقابت‌های لیگ استانی با نام «جام فجر» نیز با حضور 9 تیم از سراسر استان به مدت پنج روز از 9 بهمن جاری در شهرستان‌های لنگرود و انزلی برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان برگزاری جشنواره کار با توپ و اجرای حرکات نمایشی با توپ فوتبال توسط دختران را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر با همکاری امور بانوان هیئت فوتبال استان عنوان کرد.

وی، اجرای حرکات نمایشی فوتبالیست‌ها، فوتسالیست‌ها و علاقه‌مندان به این رشته را فرصتی برای شناسایی استعداد این رشته ورزشی در بین دختران ذکر کرد.

*برگزاری مسابقه دوستانه فوتسال بین داوران و مربیان

واحدی برگزاری مسابقه فوتسال بین داوران و مربیان استان در عصر روز 22 بهمن‌ ماه جاری در سالن حجاب رشت را از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر بیان کرد.

وی چاپ بنر تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و عملکرد امور بانوان و چاپ و توزیع بروشور فرهنگی و تربیتی را از دیگر برنامه‌های هیئت مذکور برشمرد.

این مسئول حضور گسترده بانوان فوتبالیست، فوتسالیست، داوران، مربیان و دست‌اندرکاران فوتبال بانوان استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان را فرصتی مهم برای تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد.

انتهای پیام/84002/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول