اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خواستار شد

تلاش تمامی دستگاه‌های کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: معتقدم همه دستگاه‌های کشور باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کرده و با آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

تلاش تمامی دستگاه‌های کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه پیشگیری از وقوع جرم ظهر امروز در معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه با حضور مسئولان اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

عبدالرضا میرزائیان در حاشیه این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس بیان داشت: هدف از تشکیل این جلسه، استفاده از توانایی‌های علمی در راستای جلوگیری از وقوع جرم است.

وی با بیان اینکه برای این منظور تلاش می‌شود گروه‌های مشاوره در مساجد، دادگاه‌ها و ... تشکیل شود، تاکید کرد: برای نتیجه‌گیری بهتر سعی شده از اساتید دانشگاه نیز کمک گرفته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: بهزیستی با اقداماتی از قبیل مداخله در بحران فردی و خانوادگی، حمایت از خانواده‌های نیازمند، نگهداری از افراد معلول، سالمند و بی‌سرپرست و... سعی می‌کند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند و حتی به نحوی از این آسیب‌ها بکاهد.

میرزائیان وظایف بهزیستی را بسیار حساس و سنگین توصیف کرد و اظهار داشت: جرم‌ها منشاء آسیب‌های اجتماعی هستند و همچنین عکس این موضوع نیز صدق می‌کند و باید آموزش مهارت‌های زندگی را در محیط‌های مختلف به افراد جامعه ارائه کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باید همه دستگاه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند و با آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: تاسیس مراکز سرپناه شبانه‌روزی آقایان و بانوان و تشکیل بانک اطلاعات آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در این راستا بسیار مفید و موثر باشد.

انتهای پیام/2700/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول