اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

سازمان زیباسازی از مناطق محروم شهر غافل نشود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر تنوع در کار سازمان زیباسازی گفت: باید این سازمان فعالیت‌های خود را در مناطق محروم توسعه دهد.

سازمان زیباسازی از مناطق محروم شهر غافل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آتش‌زر در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان زیباسازی شهرداری گفت: این سازمان برای نخستین بار در سطح شهر راه‌اندازی شده و مدیرعامل آن نیز جوان توانمندی است که باید از تلاش‌های ایشان و مجموعه این سازمان قدردانی کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مسائلی که در فعالیت‌های سازمان زیباسازی باید مد نظر قرار گیرد حذف داربست‌های تبلیغاتی از سطح شهر است زیرا این داربست‌ها منظره بسیار نازیبایی را در سطح شهر ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت زیباسازی در مناطق محروم شهر گفت: در مناطق محروم هم باید به گونه‌ای باشد که زیباسازی مورد توجه قرار گرفته و مردم ساکن در این مناطق هم از این امکانات برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام آتش‌زر با تاکید بر ضرورت توجه به تنوع در کار سازمان زیباسازی گفت: هر چه قدر در زیباسازی شهر کار شود جا دارد و باید تنوع در کار مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول