اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود وعده‌های بسیار مسئولان

تیم فوتبال فجر سپاسی در فارس حامی ندارد

خبرگزاری فارس: با وجود وعده‌های بسیار مسئولان فارس، حمایت لازم از تنها نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال کشور صورت نمی‌گیرد.

تیم فوتبال فجر سپاسی در فارس حامی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در حالی که رقابت‌های فصل 12 لیگ برتر فوتبال هفته 22 خود را پشت سر می‌گذارد، اما هنوز حمایت مالی وعده داده شده به تیم فجر پرداخت نشده است.

به گفته مسئولان باشگاه فجر سپاسی مسئولان این استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس قول کمک 15 میلیارد ریالی (1.5 میلیارد تومانی) به این تیم داده‌اند، اما تاکنون فقط 3 میلیارد ریال معادل (300 میلیون تومان) به تیم فجر پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی با گلایه‌مندی از عدم حمایت مسئولان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز ابراز داشت: دیگر به بی‌مهری و کم‌توجهی مسئولان این استان عادت کرده‌ایم.

جعفر جعفری عنوان کرد: اگر حمایت‌های مسئولان سپاه فجر فارس نبود این تیم قادر به ادامه حضور در لیگ برتر نمی‌شد.

وی تصریح کرد: مسئولان این استان قوانین و مصوبات را بهانه‌ای برای کمک نکردن به این تیم قرار داده‌اند در حالی که در سایر استان‌ها نهادهای دولتی هر گونه کمک و حمایتی از نماینده استان خود در لیگ برتر را دارند.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی علت فروش بازیکن ارزشمند این تیم رضا حقیقی به پرسپولیس تهران را گره‌گشایی از مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: با اینکه راضی به این انتقال نبودیم، اما برای پرداخت مبالغ قرارداد سایر بازیکنان مجبور به فروش این بازیکن شدیم.

به گزارش فارس، تیم فجر سپاسی هم‌اکنون با 29 امتیاز در مکان 10 جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

فجر در هفته 23 لیگ برتر در درود لرستان به مصاف گهر می‌رود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول