اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

راه‌اندازی شبکه کانون مساجد روستایی در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری با راه‌اندازی شبکه کانون مساجد روستایی در کشور، کانون‌های مساجد استان قزوین به این شبکه متصل می‌شوند.

راه‌اندازی شبکه کانون مساجد روستایی در کشور

حجت‌ الاسلام علی رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: راه‌اندازی شبکه روستایی طرح کشوری است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تبادل اطلاعات، برقراری ارتباط و آگاهی به مسایل روز جامعه از جمله اهداف را‌ه‌اندازی شبکه کانون مساجد روستایی در کشور است، افزود: با راه‌اندازی این شبکه، کانون‌های مساجد استان قزوین با متصل شدن به این شبکه می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اذعان داشت: با راه‌اندازی شبکه روستایی در کشور بیش از 70 درصد روستاهای استان قزوین ظرفیت متصل شدن به این شبکه را دارند.

رمضانی با اشاره به اینکه به مناسبت 22 بهمن برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در استان قزوین برگزار می‌شود، ابراز داشت: آموزش وبلاگ‌نویسی در کانون‌های مساجد از جمله برنامه‌های دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در این ایام است.

این مسئول عنوان کرد: یک وبلاگ طراحی شده با پسوند مربوطه در اختیار کانون مساجد در روستاهای استان قزوین قرار می‌گیرد تا این کانون‌ها بتوانند اطلاعاتشان را با وارد شدن به فضای مجازی داخل سایت بروز رسانی کنند.

دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این دبیرخانه به کانون‌های فرهنگی روستایی نحوه وارد کردن اطلاعات به شبکه کانون‌های مساجد روستایی را آموزش می‌دهد تا آنان راحت‌تر بتوانند اطلاعاتشان را وارد این شبکه کنند.

وی آموزش مدیران کانون‌های فرهنگی هنری استان قزوین را از دیگر برنامه‌های 22 بهمن در سال جاری عنوان و بیان کرد: برگزاری دوره‌های نحوه مدیریت، ‌برخورد با جوانان و برنامه‌ریزی کردن از جمله برنامه‌های آموزشی به این مدیران است تا آنان مطلوب‌تر برنامه‌های فرهنگی و هنری را در این کانون‌ها برگزار کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی روش تحقیق بیش از دو دوره برای جوانان در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه به صورت منطقه‌ای در این استان برپا می‌شود.

دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با فراخوان دادن برگزاری کارگاه آموزشی روش تحقیق در هر شهرستان علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه حضور یابند و از آموزش‌های این کارگاه استفاده لازم را ببرند.

این مسئول با بیان اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گردهمایی اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد در شهرستان‌ها و برنامه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی را به مناسبت 22 بهمن در این استان برگزار می‌کند، ابراز داشت: برگزاری بیش از دو برنامه ورزشی و آموزشی در این ایام در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تلاش کرده تا فرم‌های اطلاعات را از استانداری دریافت کند، اذعان داشت: این کانون‌ها در روستاهایی که بیش از یک هزار خانوار دارند، تأسیس می‌شوند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول