اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت گلف استان اصفهان:

اصفهان میزبان رقابت‌های گلف قهرمانی کشور / گلف‌بازان روحیه‌ای آرام دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: در تاریخ 25 تا 27 بهمن ماه جاری اصفهان میزبان رقابت‌های گلف قهرمانی کشور در بخش آقایان است.

اصفهان میزبان رقابت‌های گلف قهرمانی کشور / گلف‌بازان روحیه‌ای آرام دارند

محسن شیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم هیئت گلف استان اصفهان در حال حاضر در لیگ کشور با سه پیروزی و یک باخت جایگاه خوبی دارد و در گروه خودش در جایگاه دوم است.

وی با بیان اینکه تنها زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب تهران را در کشور استاندارد داریم، تصریح کرد: در ایران تنها چهار زمین مناسب برای گلف وجود دارد که شامل دو زمین در خوزستان، یک زمین در تهران و یک زمین هم در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان است.

رئیس هیئت گلف استان اصفهان با اشاره به رقابت‌های گلف قهرمانی کشور ادامه داد: در تاریخ 25 تا 27 بهمن ماه جاری اصفهان میزبان این مسابقات در بخش آقایان است و تاکنون 14 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ورزش گلف یک ورزش بسیار آرام محسوب می‌شود اضافه کرد: افرادی در این رشته شرکت می‌کنند که روحیه بسیار آرامی دارند و رقابت‌های این رشته نیز به دور از جنجال و حاشیه و در محیطی بدون تشنج برگزار می‌شود.

شیران با اشاره به عدم بازیکنان بومی در ترکیب تیم گلف اصفهان افزود: بیشتر بازیکنان تیم از خوزستانی‌های مقیم اصفهان هستند.

وی تاکید کرد: از مسئولین شهرداری که در طول سال هزینه‌های هنگفتی برای فضای سبز استان اصفهان انجام می‌دهند تقاضا دارم با تعامل با ادراه کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت گلف استان اصفهان  زمینی را برای این رشته مفرح و زیبا در نظر بگیرند تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر این رشته در استان اصفهان باشیم و به علت جاذبه خاصی که این رشته دارد می‌تواند کمک بسیاری به جذب توریست بکند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول